۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82843557
T T
۰ نفر
كشف و ضبط نزديك به 150 هزار عدد مواد محترقه غير مجاز در گيلان

رشت - ايرنا - مأموران نيروي انتظامي گيلان در عمليات هاي جداگانه اي، نزديك به 150 هزار عدد مواد محترقه غير مجاز در نقاط مختلف استان كشف و ضبط كردند.

به گزارش عصر يكشنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده نيروي انتظامي رضوانشهر گفت:‌ در آستانه روزهاي پاياني سال و با توجه به اهميت تأمين سلامتي و ايجاد نشاط اجتماعي و امنيت بهاري براي شهروندان، كارآگاهان پليس آگاهي و اطلاعات و امنيت عمومي با تشكيل 2 تيم عملياتي، تحقيقات گسترده خود در زمينه كشف مواد مخترقه را آغاز كردند.
سرهنگ رضا كوهستاني ادامه داد: كارآگاهان در اين عمليات ضربتي، مراكز اصلي نگهداري و توزيع موادمحترقه قاچاق را در بخش پره سر شناسايي و عاملان اين اقدام سودجويانه را دستگير كردند.
وي افزود: در بازرسي از محل هاي مذكور، 60 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق كشف و همچنين 2دستگاه خودرو سواري كه در حال حمل مواد محترقه بودند را توقيف كردند.
فرمانده انتظامي رضوانشهر ارزش اقتصادي اين محموله قاچاق را 260 ميليون ريال ذكر كرد.
بر اساس گزارش ديگري از واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده نيروي انتظامي بندرانزلي گفت: در پي كسب گزارش مردمي مبني بر ورود و توزيع مواد محترقه، ماموران موفق به شناسايي محل تردد متهم شده و با دستگيري و بازرسي از منزل مسكوني او، 79 هزار و 298 عدد موادمحترقه غيرمجاز كشف كردند.
سرهنگ مجيد حسيني با تأكيد بر برخورد جدي پليس با قاچاق كالا و ارز و معرفي متهم به مراجع قضايي، از شهروندان خواست هرگونه فعاليت مشكوك مربوط به تهيه و توزيع مواد محترقه را به پليس اطلاع دهند.
فرمانده نيروي انتظامي شفت نيز از كشف بيش از 10 هزار عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در پي دريافت خبري مبني بر انبار كردن مواد محترقه در يكي از روستاهاي شهرستان، از اين محل بازرسي كردند و با دستگيري يك فروشنده 39 ساله ، 10 هزار و 422 عدد انواع موادمحترقه قاچاق كشف شد.
سرهنگ علي صداقت با اشاره به معرفي متهم به مقام قضايي، از خانواده ها خواست با نظارت بيشتري بر رفتار كودكان و نوجوانان خود بويژه در ايام پاياني سال، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير پيشگيري كنند.
7294/2007
۰ نفر