۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۰۸
کد خبر: 82844397
T T
۰ نفر
شهرآورد 86 پايتخت به نام شهيد رضايي مجد نامگذاري شد

تهران - ايرنا - شهرآورد 86 ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال به نام شهيد مهدي رضايي مجد نامگذاري شد.‏

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از سازمان ليگ فوتبال ايران، 10 اسفند مصادف با سالگرد شهادت مهدي رضايي مجد كاپيتان اسبق تيم ‏ملي جوانان ايران است.
به همين مناسبت روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ليگ با همكاري مديريت و كانون هواداران ‏دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و پنجم ليگ برتر به نام شهيد مهدي رضايي ‏مجد نامگذاري شده است.‏
شهيد رضايي مجد در تاريخ 10 اسفند 1365 در عمليات كربلاي 5 به شهادت رسيد. او كاپيتان تيم ملي جوانان ايران بود كه ‏حضور در جبهه هاي جنگ و دفاع از ايران اسلامي را به ادامه فوتبال ترجيح داد.
‏ديدار دو تيم فوتبال استقلال تهران و پرسپوليس در هشتاد و ششمين شهرآورد پايتخت ساعت 15 و 45 دقيقه روز پنجشنبه 10 اسفندماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.
سرخآبي هاي پايتخت به ميزباني استقلال در هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال، در حالي هشتاد و ششمين شهرآورد پايتخت را برگزار مي كنند كه آبي ها در ديدار رفت ليگ هفدهم با يك گل نتيجه را به سرخپوشان واگذار كردند.
همچنين پرسپوليس كه در اين دوره تاكنون 57 امتيازكسب كرده است، درحالي با كسب سه امتياز اين بازي به قهرماني زود هنگام خواهد رسيد كه 6 هفته ديگر تا پايان اين ليگ برتر باقي است.
استقلال تهران نيز پس از پيروزي مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور با 38 امتياز و تفاضل گل بهتر به رده سوم جدول رده بندي صعود كرده است.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1293**1584