۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹
کد خبر: 82847806
T T
۰ نفر
بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

اصفهان- ایرنا- بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته استان اصفهان در سمیرم با 13.7 میلیمتر باران ثبت شد.

كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی اصفهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: شب گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و برف بودیم كه بیشترین بارندگی در سمیرم گزارش شد.
فاطمه زهرا سیدان افزود: بارش از شهرهای چادگان، اصفهان، فریدونشهر، سمیرم، مورچه خورت، خوروبیابانك، زرین شهر، مباركه، نجف آباد، نطنز، گلپایگان، نائین، كبوترآباد، بوئین و میاندشت و فرودگاه شهید بهشتی گزارش شد.
وی با بیان اینكه در اصفهان هم 2 میلیمتر باران گزارش شد، گفت: سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز (پنجشنبه) از مناطق شرقی استان خارج می شود و همزمان با خروج ، بارش هایی را برای این مناطق به همراه خواهد داشت.
سیدان گفت: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، این شرایط ناپایدار برای امروز به شكل افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید در استان پیش بینی می شود.
وی با بیان اینكه افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید، پدیده غالب امروز بعداز ظهر در بیشتر نقاط استان اصفهان خواهد بود افزود: پدیده جوی خاصی از نظر بارش برای 2 روز آینده در استان اصفهان وجود ندارد و بیشتر بصورت افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
كارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینكه دمای هوای اصفهان نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است، تصریح كرد: حداكثر دمای كلانشهر اصفهان در 24 ساعت آینده 14 درجه سانتیگراد و حداقل دما 6 درجه سانتیگراد خواهد شد.
ت 7150 / 6022