تداوم شکست ناپذیری نوجوانان گیتی پسند با شکست ۱۰ بر یک مس سونگون

اصفهان- ایرنا- تیم نوجوانان گیتی‌پسند در چارچوب دیدارهای روز سوم لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور، شامگاه چهارشنیه تیم نوجوانان مس‌سونگون ورزقان را با نتیجه ۱۰ بر یک شکست داد و تنها تیم بدون شکست این رقابت ها باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال نوجوانان گیتی‌پسند از ساعت ۱۸ امروز در سومین روز برگزاری دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم «مس‌سونگون ورزقان» رفت و با نتیجه پُرگل ۱۰ بر یک توانست تیم فوتسال نوجوانان مس سونگون را شکست دهد.

در بازی امشب ۱۰ گل گیتی پسند را وحید محمدیان و سهیل قاینی هر کدام ۲ گل و آرین نجاتی، سعید فخرانی، نوید ابراهیمی، فرهاد رحمتی، عطا نورایی هرکدام یک گل برای تیم اصفهانی به ثمر رساندند و یک گل نیز با گل به خودی بازیکن مس برای قرمزپوشان ثبت شد.

مهمترین اتفاق بازی امشب این بود که در حرکتی عجیب بعد از گل سوم گیتی‌پسند به تیم مس سونگون، رسول شاکر سرمربی مس سونگون ورزقان تیم خود را از زمین بیرون کشید اما پس از حدود ۱۵ دقیقه توقف در بازی بدلیل ترک زمین توسط بازیکنان مس سونگون، این تیم دوباره به زمین بازگشت تا مسابقه را ادامه دهد.

در دیگر بازی های عصر امروز در چارچوب رقابت های گروه اول لیگ دسته اول نوجوانان کشور «آتیه‌سازان شازند» چهار بر یک ار سد «پویان سیرجان» گذشت و «ماهان بوئین زهرا» نیز سه بر ۲ «پسران قهرمان فارس» را شکست داد.

گیتی پسند اصفهان با بُرد امشب به هشتمین برد پیاپی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان رسید و با کسب ۲۴ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴۲ صدرنشین گروه اول این رقابت‌ها باقی ماند.

تداوم شکست ناپذیری نوجوانان گیتی پسند با شکست ۱۰ بر یک مس سونگون

گفتنی است، چند سالی است که از تقابل ۲ تیم فوتسال مردان گیتی پسند و مس سونگون به‌عنوان «ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران» یاد می‌شود و این ۲ تیم رقیب‌های سنتی یکدیگر به‌شمار می‌روند، حال باید دید رقابت این ۲ تیم در رده نوجوانان چگونه خواهد شد.

در رده بزرگسالان همواره گران‌ترین و بهترین بازیکنان فوتسال کشورمان، عضو این ۲ تیم هستند و هم اکنون نیز ۱۱ بازیکن از ۱۶ ملی‌پوش ایران در یکی از تیم‌های «گیتی پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» بازی می‌کنند.

تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در رده بزرگسالان در ۲ فصل گذشته هرکدام یک بازی را به یکدیگر واگذار کردند که در سال ۱۴۰۱ در نهایت مس سونگون قهرمان شد و در سال ۱۴۰۲ گیتی پسند جام قهرمانی را بالای سر برد.

امسال نیز دیدار حساس تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال مردان با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید و ۲ رقیب سنتی امتیازها را در اصفهان تقسیم کردند.

به گزارش ایرنا، اصفهان از قطب‌های اصلی فوتسال کشور در هر ۲ بخش مردان و زنان است، تیم فوتسال زنان باشگاه شاهین نوین نطنز نیز فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافت.

تیم فوتسال مردان «گیتی‌پسند اصفهان» پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است، این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha