۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵
کد خبر: 82848874
T T
۰ نفر
مردم با بصيرت و حضور در صحنه مانع تحقق توطئه دشمنان شدند

گناباد-ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: مردم ولايت مدار و انقلابي با بصيرت و حضور گسترده در صحنه دفاع از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي مانع تحقق توطئه هاي دشمنان و عوامل آنها شدند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام حسن صادقي نسب امروز در خطبه هاي نماز جمعه گناباد در مصلي امام خميني (ره) افزود: ملت ايران با همه وجود حامي نظام جمهوري اسلامي هستند و تحركات عوامل دشمنان و منحرف را زير نظر دارند و در مواقع لزوم با آنها برخورد مي كنند.
وي همچنين از دستگاه قضايي خواست كه با قاطعيت با اغتشاشگران و مسببان آشوبهاي اخير و عوامل شهادت چهار نفر ازماموران انتظامي و بسيج در تهران با قاطعيت برخورد كند.
وي گفت: استكبار جهاني و صهيونيسم بعد از شكستهاي اخير در منطقه و به خصوص در سوريه بر دامنه سياستهاي خصمانه خود عليه كشورمان افزودند و بدنبال محكوميت ايران به بهانه دستيبابي به صنايع موشكي پيشرفته در شوراي امنيت بودند ولي قطعنامه آنها به تصويب نرسيد و در نيل به اهداف خود ناكام ماندند.
خطيب نماز جمعه گناباد گفت: حمايت از اغتشاشات اخير فرقه صوفيه از ديگر ترفندهاي دشمنان بود كه مردم ايران با حضور گسترده در راهپيمايي اين سياستهاي خصمانه را محكوم كردند.
حجت الاسلام صادقي نسب با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اشرافي گري را از آسيبهاي مهم كشور دانست و گفت: رفع فساد و تبعيض نيازمند عزم همگاني و برقراري عدالت است.
وي طرح دو فوريتي با امضاء يكصد نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي رسيدگي به اموال مسوولان دولتهاي گذشته و كنوني را يادآور شد و تنها راه مبارزه با فساد و تبعيض و برقراري عدالت تصويب چنين طرحهايي است.
وي تصريح كرد: انتظار مي رفت اين چنين طرح مهمي بايد به امضاء كليه نمايندگان مجلس مي رسيد.
شهرستان 90 هزار نفري گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/