۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۰۴
کد خبر: 82855930
T T
۰ نفر
اعضاي ۴ گروه بزرگ قاچاق مواد مخدر در بندرانزلي دستگير شدند

انزلي-ايرنا-فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي از انهدام چهار گروه بزرگ مواد مخدر و دستگيري و معرفي 190 تن از قاچاقچيان كالا و خرده فروشان به مراجع قضايي از ابتداي امسال تا پايان بهمن ماه در بندرانزلي خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا سرهنگ مجيد حسيني روز پنجشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه بندرانزلي با اعلام اين خبر اظهار كرد: در طول امسال ميزان كشفيات مواد مخدر در شهرستان نسبت به سال گذشته 26 درصد افزايش داشت .
وي با اشاره به برخورد ويژه با خرده فروشان كالاهاي قاچاق در اين شهرستان افزود: در اين راستا 190 نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده راهي مراجع قضايي شدند كه ارزش كالاهاي قاچاق توقيفي بيش از 2 ميليارد ريال بود.
سرهنگ حسيني يادآور شد: ميزان كشف و توقيف سلاح شكاري هشت درصد و سلاح جنگي 66 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشت.
وي با اشاره به كاهش 29درصدي سرقت منزل مسكوني در بندرانزلي نسبت به سال گذشته تصريح كرد: در طول امسال در شهرستان بندرانزلي ميزان سرقت اتومبيل 44 درصد، موتور سيكلت 35درصد، سرقت لوازم داخل خودرو 27 درصد و كيف قاپي62 درصد كاهش يافته است.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي با اشاره به فرارسيدن آيين چهارشنبه سوري ياد آور شد: در اين راستا با بازرسي از اماكن مختلف بيش از 150 هزار ترقه كشف و ضبط شد و بايد بگويم پليس با هنجارشكني ها به شدت برخورد مي كند.
سرهنگ حسيني با اشاره به اهميت مشاركت مردم در ايجاد امنيت در جامعه و برقراري عدالت اجتماعي گفت: پليس مخالفتي با شادي مردم ندارد اما بايد براي انجام مراسم مختلف مناسبتي هماهنگي هاي لازم با پليس براي برقراري نظم و امنيت انجام شود.
وي با اشاره به امنيت بالاي شهرستان بندرانزلي گفت : بخش مهمي از برقراري امنيت در بندرانزلي به دليل فرهنگ بالاي مردم اين شهرستان بوده و همكاري مردم براي ايجاد امنيت بسيار تاثير گذار است.
بندرانزلي در 40 كيلومتري غرب مركز گيلان واقع است.
7471 /۶۰۳۰