۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰
کد خبر: 82863526
T T
۰ نفر

دونده كواري سكوي سوم دو صحرانوردي آسيا را فتح كرد

۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰
کد خبر: 82863526
دونده كواري سكوي سوم دو صحرانوردي آسيا را فتح كرد

شيراز- ايرنا - محمد جواد صيادي دونده با سابقه شهرستان كوار از توابع استان فارس در چهاردهمين دوره رقابت هاي دو صحرانوردي بزرگسالان آسيا كه در چين برگزارشد، سكوي سوم آسيا را براي دومين بار فتح كرد.

رئيس هيات دو و ميداني فارس پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا اعلام كرد: صيادي در اين رقابت ها كه امروز در چين پايان يافت به همراه مرتضي بيرانوند، همايون همتي، جليل و خليل ناصري به رقابت با دوندگان مطرح قاره آسيا پرداختند و براي دومين بار سكوي سوم آسيا را به خود اختصاص دادند.
سيروس زارع مهذبيه ادامه داد : ژاپن و چين اخيرا با استفاده از دوندگان مطرح دنيا در ليگ هاي حرفه اي كشورشان پيشرفت زيادي كرده اند و در اين رقابت ها هم ژاپن قهرمان شد و تيم چين هم عنوان دوم را به خود اختصاص داد.
وي اصافه كرد: صيادي در سيزدهمين دوره پيكارهاي دو صحرانوردي قهرماني آسيا كه در سال 1394 در منامه بحرين برگزار شد موفق به كسب مدال برنز شده بود و اين دومين بار است كه اين دونده شايسته كواري نشان ارزشمند برنز آسيا را كسب مي كند.
وي گفت : صيادي در رده انفرادي هم به مقام هفتم آسيا در چين دست يافت و در بين چهار دونده شركت كننده ايراني بهترين مقام را كسب كرد.
چهاردهمين دوره پيكارهاي دو صحرانوردي قهرماني آسيا بيست و چهارم اسفند ماه در چين پايان يافت و تيم ملي بزرگسالان و جوانان ايران به مقام سوم دست يافت.
دوندگان كشورهاي ژاپن و چين هم در رده بزرگسالان و هم در جوانان به ترتيب اول تا دوم شدند.
7368 / 1876