۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶
کد خبر: 82863998
T T
۰ نفر
اليورتوئيست با ثبت ركورد در اجرا از تالار وحدت مي‌رود

تهران - ايرنا - نمايش موزيكال اليورتوئيست با يكصد و 22 اجرا و بيش از صد هزار تماشاگر از اقشار مختلف به اجراي پاياني رسيد و شنبه شب تالار وحدت را ترك مي كند.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگي ايرنا، نمايش موزيكال اليورتوئيست كه از آذر ماه سال جاري اجراهاي خود را در تالار وحدت آغاز كرد به خاطر استقبال گسترده در چند نوبت تمديد و از همان روزهاي نخست دو اجرايي شد.
موزيكال اليورتوئيست شنبه شب آخرين اجراي خود را روي صحنه تالار وحدت مي برد تا پرونده اين پروژه بزرگ موزيكال در سال ١٣٩٦ بسته شود.
علاوه بر گروه موسيقي بادي كارا به رهبري برديا كيارس و گروه آوازي به سرپرستي هادي قضات، بيش از ١٠٠ بازيگر خردسال و هنرمندان جوان تئاتر كه در دوره هاي فشرده آواز و حركت آموزش ديده بودند علاوه بر حركات فرم و هم آوايي در صحنه هاي مختلف موزيكال اليور توئيست حضور داشتند.
در اين نمايش موزيكال همچنين هنرمندان شناخته شده اي چون آتيلا پسياني، مهناز افشار، نويد محمد زاده، سعيد چنگيزيان، ستاره پسياني، هوتن شكيبا، داريوش موفق و امير كاوه آهنين جان ايفاي نقش كردند.
اين اثر كلاسيك با اقتباس از نسخه سينمايي موزيكال ساخته كارول ريد در سال ١٩٦٨ براي اولين بار در ايران به شكل موزيكال در تالار وحدت اجرا شد.
محمدرضا كوهستاني به عنوان دراماتورژ، احمد سليماني، دستيار كارگردان سهيل دانش اشراقي به عنوان مدير هنري و طراح صحنه، مرتضي نجفي طراح نور، علي براتي طراح حركت، سارا اسكندري طراح چهره پردازي و شيما ميرحميدي طراحي لباس و اكسسوار را در موزيكال اليورتويست برعهده داشتند. ميثم احمدي به عنوان مجري طرح و محمد قدس به عنوان مدير توليد در اين پروژه حسين پارسايي كارگردان اين نمايش را همراهي كردند.
فراهنگ**9246**1823
۰ نفر