۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۰۷
کد خبر: 82864889
T T
۰ نفر
9 بيمارستان آماده خدمت رساني به گردشگران نوروزي منطقه كاشان شدند

كاشان- ايرنا- رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كاشان از آمادگي 9 باب بيمارستان در شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل براي خدمت رساني به مسافران داخلي و گردشگران خارجي در تعطيلات نوروزي 1397 خبر داد.

به گزارش ايرنا، دكتر ابراهيم كوچكي روز شنبه به خبرنگاران گفت: بيمارستان هاي شهيد بهشتي، متيني، نقوي، كارگر نژاد، شبيه خواني، آيت الله يثربي و ميلاد در كاشان و حضرت سيدالشهدا (ع) و شهيد رجايي در آران و بيدگل به همراه هفت درمانگاه در اين شهرستان ها براي تعطيلات نوروزي آماده شدند.
وي افزود: سه مركز تصويربرداري نيز در بيمارستان هاي شهيد بهشتي و ميلاد و بخش خصوصي براي برطرف كردن مشكلات مسافران و گردشگران نوروزي در منطقه كاشان فعال است.
رئيس دانشگاه دانشگاه علوم پزشكي كاشان همچنين از داير بودن 20 مركز جامع سلامت در شهرها و روستاهاي كاشان و آران و بيدگل در تعطيلات نوروزي خبر داد و بيان كرد: چهار مركز ارائه خدمات دندانپزشكي نيز براي گردشگران و مسافران خدمات ارائه خواهد داد.
او همچنين به ارائه خدمات در 6 داروخانه شبانه روزي شهرستانهاي كاشان و آران و بيدگل اشاره كرد و گفت: 20 باب داروخانه ديگر نيز به صورت كشيك در تعطيلات نوروز براي ارائه خدمات ميهمانان نوروزي فعال مي شوند.
كوچكي در ادامه به بازرسي مستمر از واحدهاي تهيه، توليد و توزيع مواد خواركي (رستوران ها، چلوكبابي ها، اغذيه فروشي ها، نانوايي ها و قنادي ها) اشاره كرد و از شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزي خواست هرگونه تخلف در زمينه هاي بهداشت، درمان، غذا و دارو را با شماره تماس 1490 و يا سامانه 190 اطلاع دهند.
دانشگاه علوم پزشكي كاشان افزون بر 470 هزار نفر جمعيت شهرستان هاي آران و بيدگل و كاشان را زير پوشش خدمات بهداشتي و درماني دارد.
6136/8123