۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۲۶
کد خبر: 82865027
T T
۰ نفر

دماي خراسان رضوي كاهش مي يابد

۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۲۶
کد خبر: 82865027
دماي خراسان رضوي كاهش مي يابد

مشهد- ايرنا- كارشناس مركز پيش بيني اداره كل هواشناسي خراسان رضوي از كاهش 10 تا 15 درجه اي دما در اين استان همراه با بارشهاي رگباري و بارش برف در نواحي مرتفع خبر داد.

مرتضي اثمري روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: بارش هاي رگباري توام با رعد و برق از عصر امروز در خراسان رضوي آغاز مي شود كه تا روز دوشنبه هفته جاري ادامه خواهد داشت.
وي افزود: براي فردا افت قابل ملاحظه دما در مناطق مختلف خراسان رضوي پيش بيني مي شود به طوري كه بيشينه دما در شهر مشهد 15 درجه و در ديگر مناطق استان 10 درجه كاهش خواهد داشت.
وي اظهار كرد: بيشينه دماي امروز مشهد 25 درجه سلسيوس پيش بيني شده كه در روز يكشنبه به 10 درجه سلسيوس كاهش مي يابد و از روز دوشنبه دماي هوا به تدريج افزايش خواهد يافت.
كارشناس مركز پيش بيني اداره كل هواشناسي خراسان رضوي گفت: در اين مدت كمينه دماي هواي مشهد بين پنج تا هشت درجه سلسيوس در نوسان خواهد بود و وقوع مه گرفتگي و وزش باد شديد در مناطق مختلف استان پيش بيني شده است.
اثمري افزود: باخرز با كمينه دماي 6 درجه سلسيوس و سرخس با بيشينه دماي 30 درجه سلسيوس به ترتيب سردترين و گرمترين شهرهاي خراسان رضوي در 24 ساعت گذشته بوده اند.
وي اظهار كرد: طي 24 ساعت گذشته بيشترين شدت وزش باد در شهرستان بردسكن با سرعت 40 كيلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027/ 6053