۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۴۶
کد خبر: 82866642
T T
۰ نفر
ميوه شب عيد در 150 غرفه بازارهاي ميوه و تره بار اروميه عرضه مي شود

اروميه- ايرنا- شهردار اروميه گفت: ميوه مورد نياز شهروندان در شب عيد در 150 غرفه بازارهاي ميوه و تره بار سطح شهر عرضه مي شود و شهروندان و مسافران مي توانند از اين غرفه ها با قيمت مصوب خريد كنند.

محمد حضرت پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين غرفه ها به منظور اجراي طرح تنظيم بازار ميوه و مركبات در ايام پاياني سال فعال بوده و در ايام عيد نيز برخي از آنها فعال خواهد بود.
وي اضافه كرد: علاوه بر آن، 240 باب غرفه ميوه فروشي در ميدان بزرگ ميوه و تره بار شهر اروميه در ايام عيد فعال است.
وي اظهار كرد: همچنين به مناسبت آغاز سال جديد، نزديك به سه هزار كيسه جايگزين نايلكس با هدف حفظ محيط زيست در محل هاي فروش ميوه شب عيد توزيع مي شود.
شهردار اروميه بيان كرد: اجراي گشت مشترك سازمان ميادين ميوه و تره بار اروميه با اداره بازرسي و نظارت اتاق اصناف در خصوص نظارت و كنترل دقيق قيمت ها و درج قيمت ها بر روي كالاها در بازارهاي روزه ميوه و تره بار متعلق به سازمان ميادين، تهيه و توزيع كيسه هاي جايگزين نايلكس، ساماندهي و رسيدگي به امور كيوسك هاي سطح شهر و ساماندهي و مرتب كردن وضعيت غرفه هاي ميوه فروشي از جمله برنامه هاي ايام عيد شهرداري اروميه در اين حوزه به شمار مي رود.
به گزارش ايرنا، سفرهاي نوروزي از اوايل هفته جاري آغاز شده و تا نيمه فروردين ماه آينده ادامه دارد.
تهيه ميوه شب عيد از جمله مهمترين دغدغه هاي شهروندان در سال هاي گذشته بود كه با تمهيد نهادهاي مسئول، اين دغدغه رفع شده است.
امسال سيب و پرتقال شب عيد با قيمت هاي مصوب 2 هزار تومان و يكهزار و 700 تومان در شهر اروميه و آذربايجان غربي عرضه مي شود.
8137/2093