۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴
کد خبر: 82867028
T T
۰ نفر
اسكان بيش از 6 هزار زائر در اردوگاه راهيان نور مازندران در مناطق عملياتي دفاع مقدس

ساري - ايرنا -مسئول سازمان اردويي راهيان نور و گردشگري سپاه كربلا مازندران گفت: در 10 روز اخير بيش از 6 هزار نفر از زائرين مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس در اردوگاه هاي سپاه مازندران دراين مناطق اسكان و پذيرايي شدند .

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي سپاه كربلاي مازندران، سرهنگ قاسم موقر ، خدمات پزشكي به همراه پزشكان متخصص و عمومي و امكانات اورژانسي و دارويي را از ديگر خدمات ارائه شده در اين اردوگاه برشمرد .
دبير ستاد راهيان نور سپاه كربلا افزود: اكيپ درماني سپاه كربلا علاوه بر خدمات دهي به زائرين مازندراني راهيان نور به زائرين استان هاي ديگر مستقر در اردوگاه شهيد باكري نيز خدمات دهي مي كند.
وي بيان كرد: سپاه كربلا امسال نخستين نانوايي مجتمع اردوگاهي شهيد باكري كه 13 استان در آن مستقر هستند را افتتاح كرده و هم اكنون از زائرين مازندراني و استان هاي ديگر با نان گرم پذيرايي مي شود.
موقر از اعزام 250 خادم الشهدا به راهيان نور خبر داد و گفت: امروز 2 اتوبوس خادم الشهدا از مازندران در اردوگاه خرمشهر و 2 كاروان در اردوگاه انديمشك و يك كاروان خادم در هفت تپه براي كيفيت بخشي ارائه خدمات به زائرين راهيان نور مستقر شدند.
دبير ستاد راهيان نور سپاه كربلا ظرفيت اسكان زائران در اردوگاه خرمشهر را حدود 2هزار نفر شب اقامت اعلام كرد و گفت : اردوگاه مازندران علاوه بر اسكان تمامي زائرين مازندراني اين آمادگي را دارد كه به زائرين استان هاي ديگر هم اسكان دهد و تاكنون به 11 استان در بحث تغذيه و به 8 استان در بحث اسكان برابر ظرفيت خدمات دهي شد .
سپاه كربلاي مازندران پيش بيني كرد كه براي نوروز 97 بيش از 35 هزار نفر از مردم استان به اردوي راهيان نور در مناطق عملياتي جنگ تحميلي راهي شوند .
اعزام راهيان نور نوروز 97 از 16اسفند ماه امسال آغاز و تا 15 فروردين ادامه خواهد داشت و مدت اردو هم مانند دوره هاي قبل پنج روز اعلام شد كه 2 روز آن به رفت و برگشت مي گذرد .
همچنين سپاه كربلاي مازندران پيش از اين اعلام كرد كه هزينه سفر براي راهيان نور حدود 100 تا 120 هزار تومان است كه براي دانش آموزان اين مبلغ كمتر و در حدود 50 هزار تومان است .
7335/1899