۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82867631
T T
۰ نفر

30 المان ويژه نوروز در ميادين شهر زاهدان نصب شد

۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82867631
30 المان ويژه نوروز در ميادين شهر زاهدان نصب شد

زاهدان - ايرنا - معاون خدمات امور شهري شهرداري زاهدان گفت: 30 المان با موضوعات جذاب با هدف ايجاد فضايي شاد براي مسافران و گردشگران نوروزي در ميادين و بلوارهاي اصلي سطح شهر نصب شد.

محمدامير براهويي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين المان ها با طرح ها و موضوعات مرتبط با ‌نوروز، فرهنگ، آداب و رسوم منطقه طراحي و در ميادين اصلي شهر زاهدان از جمله مشاهير، پاسداران، امام علي(ع)، آزادي و سيلو نصب شده است.
وي افزود: همچنين سفرهاي هفت سين متنوع در تمام ميدان هاي اصلي شهر با هدف ايجاد شور و نشاط نوروزي در ميان شهروندان و مسافران چيده شده است.
وي گل كاري سطح شهر را از ديگر اقدامات شهرداري ويژه نوروز عنوان كرد و گفت: 230 هزار شاخه گل در سطح ميادين، بلوارها، بوستان ها و ورودي شهر زاهدان كاشته شده است.
معاون خدمات امور شهري شهرداري زاهدان افزود: همچنين 20 هزار اصله نهال در بوستان ها، ميادين و ورودي شهر كاشته و ميان مردم توزيع شده است.
براهويي تصريح كرد: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده تلاش داريم امسال با اجراي كارهاي متنوع مانند برپايي سياه چادر، ايجاد خانه هاي محلي، خط كشي معابر و بهسازي سرويس هاي بهداشتي در نقاط مختلف شهر فضايي متفاوت تر از سال هاي گذشته براي شهروندان و مهمانان نوروزي ايجاد كنيم.
به گزارش ايرنا زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان در جنوب شرق كشور و در فاصله 1600 كيلومتري تهران واقع شده است و به عنوان «كلانشهر» شناخته مي شود.
3042**6081