۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳
کد خبر: 82870679
T T
۰ نفر

چهار مسير ارتباطي استان زنجان، شلوغ و پرحجم است

۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳
کد خبر: 82870679
چهار مسير ارتباطي استان زنجان، شلوغ و پرحجم است

زنجان - ايرنا - جانشين رئيس پليس راه استان زنجان گفت: آزادراه زنجان - قزوين و زنجان - تبريز و جاده زنجان - بيجار و زنجان - خرمدره، شلوغ و پرحجم است.

سرهنگ محمدعلي عظيمي روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: اين وضعيت از شب گذشته در اين مسيرها حاكم شده است اما با اين وجود ترافيك روان است.
وي از رانندگان وسايط نقليه خواست با صبر و حوصله و دقت بيشتري رانندگي كنند و با حركت در بين خطوط و احترام به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرنوع رفتار حادثه ساز نيز به جد پرهيز كنند.
جانشين رئيس پليس راه استان زنجان به وقوع تصادفات رانندگي در مسيرهاي ارتباطي اين استان در طي 10 روز گذشته /24 اسفند 96 تا پايان چهارم فروردين/ اشاره كرد و گفت: در طول اين مدت براثر وقوع 37 فقره سانحه رانندگي جاده اي 58 نفر از رانندگان و سرنشينان خودروهاي عبوري از جاده هاي زنجان، مصدوم و پنج تن نيز فوت كردند.
عظيمي افزود: هرچند برخي مصدومان حوادث رانندگي جاده اي زنجان به صورت جزئي جراحت برداشته بودند اما براي اطمينان بيشتر به مراكز درماني منتقل شدند.
وي، خستگي و خواب آلودگي رانندگان را در وقوع حوادث رانندگي مهم خواند و اظهار كرد: اگر راننده اي در بين مسير، احساس خستگي كرد بايد در محلي امن و ايمن، خودرو را متوقف كرده و پس از استراحت كوتاه مدت، ادامه مسير دهد.
به گزارش ايرنا، 25 اسفند در جاده خدابنده - زنجان براثر واژگوني خودروي سواري تيبا يك نفر كشته، 27 اسفند در جاده زنجان - بيجار به دليل واژگوني خودروي سواري پرايد 2 نفر كشته (راننده و سرنشين)، 29 اسفند در مسير ارتباطي زنجان - ميانه يك نفر كشته و يكم فروردين نيز بر اثر برخورد خودروي سواري پيكان با كاميون كشنده يك نفر كشته شد.
در ايام اجراي طرح عملياتي ترافيكي نوروز سال 96 كه به مدت 16 روز بود هفت نفر در جاده هاي زنجان جان خود را از دست دادند.
طرح عملياتي ترافيكي و خدمات سفرهاي نوروزي از 24 اسفند 96 همزمان با سراسر كشور در سطح استان زنجان با شركت دستگاه هاي مختلف خدمات رسان، با شعار 'آرامش بهاري با نظم و امنيت' آغاز شده است و تا 15 فروردين جاري نيز ادامه خواهد داشت.
6084/8068