۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷
کد خبر: 82870933
T T
۰ نفر

9 تن در سوانح جاده ای همدان فوت كردند

۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷
کد خبر: 82870933
9 تن در سوانح جاده ای همدان فوت كردند

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سوانح جاده ای این استان از 24 اسفند سال گذشته تا پایان روز چهارم فروردین امسال جان 9 نفر را گرفته است.

سرهنگ رضا عزیزی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در هشت سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.
وی اضافه كرد: یك سانحه فوتی در آزاد راه همدان - ساوه و مابقی در راه های فرعی رخ داده است و مهمترین علت بروز سوانح در این مدت زمان انحراف به چپ و رعایت نكردن حق تقدم ارزیابی شده است.
سرهنگ عزیزی بیان كرد: در یكی از این سوانح رانندگی، یك دستگاه خودروی سواری پژو 405 كه از فرعی حسین آباد به سمت همدان در حال تردد بود با نیوجرسی برخورد كرده و با عبور از خاكریز واژگون می شود.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: پس از واژگونی، این وسیله نقلیه كه دارای مخزن سی.ان.جی بود دچار حریق شد و راننده در آتش سوخت.
سرهنگ عزیزی اضافه كرد: همچنین در سانحه دیگری در جاده قهاوند بر اثر انحراف به چپ خودروی پژو 206، این وسیله نقلیه با وانت نیسان برخورد كرده و زوج جوان جان خود را از دست می دهند.
وی اظهاركرد: علاوه بر این 63 تن در 49 فقره سانحه جاده ای از 24 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین ماه مجروح شدند كه نسبت به زمان مشابه سال 96 شمار مجروحان هفت درصد افزایش داشته است.
وی گفت: در حال حاضر ترافیك راوانی در جاده های این استان جریان دارد و تردد بدون هیچگونه مشكل و گره ترافیكی انجام می شود.
به گزارش ایرنا، 120 تیم پلیس راه علاوه بر تیم های پیاده اعزامی از مركز آموزشی ناجا و تیم های كمكی از انتظامی استان همدان در طرح نوروزی مشاركت دارند.
7526/2090