۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸
کد خبر: 82879380
T T
۰ نفر

10كیلو و 450 گرم تریاك در زنجان كشف شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸
کد خبر: 82879380
10كیلو و 450 گرم تریاك در زنجان كشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: 10كیلو و 450 گرم مواد مخدر از نوع تریاك در این استان كشف و ضبط شد.

سرهنگ سعید بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مقدار مواد مخدر در بازرسی ماموران از درون خودروی سواری پراید متعلق به سوداگران مرگ به دست آمد.
وی با بیان اینكه در این عملیات پلیسی اعضای اصلی باند دستگیر شدند اظهار كرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح این استان مطلع شدند و موضوع در دستور كار قرار گرفت.
بابایی افزود: ماموران در بررسی و تحقیقات انجام شده پی بردند متهمان، قصد دارند با استفاده از یك دستگاه خودروی سواری پراید، مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استانهای مركزی به استان زنجان منتقل كنند كه ماموران این خودرو را روز گذشته /جمعه 17 فروردین/ در آزادراه زنجان - قزوین، متوقف كرده و این مقدار مواد مخدر جاسازی شده را كشف كردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: در این رابطه چهار نفر كه از استان های تهران و البرز هستند دستگیر و پس از تشكیل پرونده، به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
بابایی، به كشفیات مواد مخدر از نوع حشیش و تریاك از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان در چهارشنبه هفته گذشته /16فروردین جاری/ اشاره كرد و افزود: قریب 9 كیلوگرم ماده مخدر از نوع 'حشیش' در عوارضی آزادراه زنجان - قزوین، كشف و ضبط و در این رابطه، یك نفر نیز به عنوان متهم دستگیر شد.
وی یادآورشد: در یكی از شهرك های اقماری شهر زنجان نیز از یك سوداگر مرگ، حدود 2كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف شد و متهم نیز در دام قانون گرفتار آمد.
به گزارش ایرنا، پارسال قریب یك تن و 360 كیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان كشف شد كه این میزان مواد مخدر كشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال 95 نزدیك به 30 درصد رشد داشت.
6084/6085