۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۱۱
کد خبر: 82881045
T T
۰ نفر

نجات اقتصاد كشور درگرو تحقق شعار سال است

۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۱۱
کد خبر: 82881045
نجات اقتصاد كشور درگرو تحقق شعار سال است

بوشهر- ايرنا- استاندار بوشهر گفت: نجات اقتصاد كشور در گرو اجرا عملي و دقيق شعارحمايت از كالاي ايراني به عنوان شعار سال است.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري بوشهر، عبدالكريم گراوند روز دوشنبه در نشست با بخشداران و معاونان فرمانداران اين استان افزود: مديران و مسئولان براي تحقق شعار سال، با خريد و استفاده از محصولات توليد داخلي و بومي از توليد كنندگان داخل استان و كشور حمايت كنند.
وي اضافه كرد: همچنين از توليدكنندگان استان بوشهر انتظار است نسبت به افزايش سطح كيفي محصولات خود اهتمام ورزند تا مردم نسبت به استفاده از اين محصولات تشويق شوند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان كرد: بخشداران استان از دهياران و شوراها در چارچوب قانون حمايت كنند. گراوند اظهار كرد: نهادهاي محلي منشا تحول هاي مثبت و ارزشمندي است كه بايد اين نهاد ها تقويت شوند.
استاندار بوشهر ادامه داد: بخشداران ضمن حفظ ارتباط با روستاها بايد مشكلات و معضلات آنها را بررسي و در برطرف كردن آنها تلاش كنند.
وي همچنين بر لزوم ايجاد اشتغال پايدار روستايي تاكيد كرد و گفت: بايد از ظرفيت پرداخت تسهيلات اشتغال زايي ارزان ‌قيمت در روستاها براي ايجاد اشتغال پايدار بيش از پيش بهره برد تا شاهد كاهش نرخ بيكاري و ايجاد مشاغل جديد باشيم.
استاندار بوشهر افزود: در زمينه گردشگري و بوم‌گردي نيز در روستاهاي اين استان ظرفيت‌هاي بسيار خوبي وجود دارد كه لازم است از اين ظرفيت‌ها در مسير ايجاد اشتغال استفاده شود.
گراوند با اشاره به واگذاري مديريت‌ها به بانوان توانمند و جوانان گفت: بانوان شايسته، توانمند و كاربلد و جوانان متخصص و توانمند مورد حمايت قرار مي‌ گيرند و اميد مي رود اين روند تداوم پيدا كند و شاهد ارتقاي جوانان و بانوان در مناصب بالاتر باشيم.
وي با بيان اينكه انضباط رمز موفقيت در هر سيستم است گفت: براي موفقيت در كارها نيازمند نظم و انضباط كاري هستيم.
گراوند افزود: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از مهم‌ترين مسايل است و همه مسئولان و مديران بايد با تمام توان و ظرفيت براي جلب رضايتمندي مردم اهتمام ورزند و در اين مسير نبايد هيچ فرصتي را هدر دهند.
وي با اشاره به ظرفيت‌ها و جاذبه‌هاي گردشگري استان بوشهر افزود: استان بوشهر پس از مازندران و گيلان رتبه سوم كشور در پذيرش گردشگر را كسب كرد كه نشان از جاذبه و ظرفيت فوق‌العاده بوشهر در اين عرصه است.
6047/6043**