۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۲۱
کد خبر: 82881399
T T
۰ نفر
اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان در كیش برپا می شود

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان كشور گفت: مرحله نخست اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان مردان بزرگسال ایران در جزیره كیش برپا می شود.

فرهاد عصفوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو، اردیبهشت امسال با حضور 10 دوچرخه سوار منتخب و برتر و به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.
وی اظهار كرد: مهدی محمدی و اكبر كریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علی رضایی از مازندران، علیرضا قاسمی و آرش خزائی از تهران، بهرام سلیمانی و حجت صیاد از فارس، اكبر لطفی از كرمان و علی سلطانی از اردبیل، به مرحله نخست اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
عصفوری كه به عنوان سرپرست و سرمربی در این اردو حضور خواهد داشت، خاطرنشان كرد: علیرضا مكوندی از تهران به عنوان مربی در این اردو حضور خواهد یافت و دوچرخه سواران حاضر نیز بیشتر به انجام تمرینات آمادگی و هوازی، خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان كرد: پنج مرحله از این اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی نیز تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی در استانهای تهران و زنجان برگزار خواهد شد.
عصفوری، هدف از این اردوها را كه طی 6 مرحله برگزار خواهد شد، انتخاب دوچرخه سواران برتر و حضور توانمند در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاكارتا ذكر كرد.
وی ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری جاكارتا، در 2 رشته پیست 'ماده یك كیلومتر و تعقیبی انفرادی سه و چهار كیلومتر' و 2رشته جاده ای، 'ماده تایم تریل انفرادی و استقامت گروهی' برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر 50 ورزشكار مرد در رشته دوچرخه سواری جانبازان و معلولان كشور فعال هستند.
6084/8068
۰ نفر