۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳
کد خبر: 82882366
T T
۰ نفر
نمايشگاه هاي آثار هنري ويژه هفته هنر در زاهدان افتتاح شد

زاهدان - ايرنا - رئيس حوزه هنري سيستان و بلوچستان گفت: نمايشگاه هاي آثار هنري با شركت 400 اثر ويژه هفته هنر انقلاب اسلامي در زاهدان مركز اين استان برپا و راه اندازي شد.

محسن ذوالفقاري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: ويژه هفته هنر انقلاب اسلامي هفت نمايشگاه هنري با موضوعات مختلف «ما همه مسئوليم، دقايق آبي، ترامپيسم، حريم ماه، ما مي توانيم و توليد ملي» در نقاط مختلف زاهدان در حال برگزاري است.
وي افزود: هر يك از اين نمايشگاه ها با حضور يك كارشناس هنري به مدت يك هفته در مساجد، مدارس، ادارات مختلف، حوزه هنري زاهدان، پارك علم و فناوري و موزه جنوب شرق برپا خواهد بود.
وي ادامه داد: 400 اثر هنري در قالب نقاشي، گرافيك و عكس از آثار هنرمندان سيستان و بلوچستان و كشور در اين نمايشگاه ها در معرض ديد عموم مردم قرار گرفته است.
رئيس حوزه هنري سيستان و بلوچستان با اشاره به سالروز شهادت شهيد سيد مرتضي آويني گفت: هفته هنر انقلاب اسلامي هر ساله از بيستم تا 26 فروردين به پاس گراميداشت هنرمند متعهد و انقلابي شهيد مرتضي آويني در سراسر كشور برگزار مي شود.
وي افزود: ديدار با نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و استاندار و غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهدا از مهمترين برنامه هاي اجرايي در هفته هنر انقلاب اسلامي در استان است.
3042**6081