۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82882589
T T
۰ نفر

سه ورزشكار شيرازي عضو تيم ملي كاراته شدند

۲۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82882589
سه ورزشكار شيرازي عضو تيم ملي كاراته شدند

شيراز - ايرنا- رئيس هيات كاراته فارس گفت: سه ورزشكار از استان فارس با كاميابي در رقابت هاي انتخابي تيم ملي كاراته اميد و جوانان، ملي پوش شدند.

احمد مباركي سه شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود : عليرضا شيرصفت در وزن منهاي 67 كيلوگرم با چهار بُرد و يك باخت به مقام قهرماني رسيد و به عضويت تيم ملي براي شركت در رقابت هاي آسيايي درآمد.
وي اضافه كرد:همچنين در رده جوانان نويد محمدي در بخش كميته و در وزن به اضافه 68 كيل گرم و پوريا همايون در بخش كاتا، رقابت هاي انتخابي تيم ملي را با موفقيت پشت سر گذاشتند و ملي پوش شدند.
مباركي ادامه داد : محمد هادي محمدي، محمود روستا و محمدرضا محمدي، مربيگري ورزشكاران دعوت شده از فارس به تيم ملي را بر عهده داشتند.
وي گفت : عليرضا شيرصفت مدال نقره و برنز آسيايي و همچنين نويد محمدي مدال طلاي نوجوانان آسيا را در كارنامه دارند و اين اميدواري وجود دارد كه در رقابت هاي آسيايي ژاپن براي كشورمان و استان فارس افتخار كسب كنند.
رئيس هيات كاراته فارس بيان كرد : پيكارهاي كاراته قهرماني آسيا در تمام رده هاي سني از بيستم تا بيست و سوم ارديبهشت سال 97 در شهر يوكوهاماي ژاپن برگزار مي شود.
7368 /1876