۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۲۳
کد خبر: 82891336
T T
۰ نفر

آموزش مجازي حفظ قرآن در خراسان رضوي آغاز شد

۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۲۳
کد خبر: 82891336
آموزش مجازي حفظ قرآن در خراسان رضوي آغاز شد

مشهد- ايرنا- معاون فرهنگي اداره كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي گفت: با افتتاح مركز مجازي حفظ قرآن كريم حضرت زينب(س) در مشهد آموزش مجازي حفظ قرآن از طريق تماس تلفني مربيان با كاربران در سطح اين استان به صورت رسمي آغاز شد.

حجت الاسلام جمال ايزدي عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين مركز 24 مربي با 864 كاربر در سطح خراسان رضوي از طريق تماس تلفني در ارتباط هستند و به آنان خدماتي از جمله مشاوره، ارائه تكليف و مرور محفوظات را ارائه مي دهند.
وي ادامه داد: فعاليتهاي قرآني اداره كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي در چند بخش شامل تربيت مربي قرآن، برگزاري محافل قرآني، مسابقات قرآني و تربيت حافظان قرآن كريم به صورت حضوري و مجازي صورت مي گيرد.
معاون اداره كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي گفت: تاكنون اين نهاد موفق به تربيت 700 مربي قرآن كريم، برگزاري 120 محفل قرآني به صورت ميانگين در سال و برگزاري مسابقات قرآني با همكاري نهادهاي مختلف شده است.
وي افزود: اجراي طرح تربيت حافظان قرآن كريم از سال 1391 آغاز شد و هم اينك هزار و 789 قرآن آموز در كلاسهاي حضوري آموزش حفظ قرآن در استان شركت كرده و از آموزه هاي مربيان بهره مي گيرند.
حجت الاسلام ايزدي ادامه داد: در شيوه غيرحضوري تربيت حافظان قرآن كريم هر مربي با برقراري تماس با كاربر زماني را در طول هفته براي وي تعيين و كلاسهاي تلفني 15 دقيقه اي براي هر نفر برگزار مي كند.
وي گفت: با افتتاح مركز مجازي آموزش حفظ قرآن كريم حضرت زينب(س) در مشهد 24 مربي هر روز از ساعت 7 و 30 دقيقه تا 16 و 30 دقيقه در مركز مستقر مي شوند و با برقراري تماس تلفني با كاربران به صورت مجازي به آنان آموزش مي دهند.
7489/1858