۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۱
کد خبر: 82891397
T T
۰ نفر

قاتل سياهكلي در مخفيگاه جنگلي به دام افتاد

۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۱
کد خبر: 82891397
قاتل سياهكلي در مخفيگاه جنگلي به دام افتاد

لاهيجان - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي سياهكل از دستگيري عامل درگيري منجر به قتل اين شهرستان در مخفيگاه جنگلي اش خبر داد.

به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، سرهنگ حميد محمدي نسب گفت: در پي اعلام به مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگيري منجر به قتل در روستاي كاشكي از توابع شهرستان سياهكل ، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد كه مقتول 62 ساله به وسيله سلاح گرم (شكاري) به دليل اختلاف ملكي در حياط منزلش مورد حمله واقع شده و به علت جراحات ناشي از تير خوردگي از ناحيه سينه و گردن، فوت كرده است.
سرهنگ محمدي نسب بيان داشت: ماموران انتظامي با بررسي آثار بجاي مانده در كمتر از چهار ساعت، متهم را شناسايي و با هماهنگي قضايي در يك عمليات ضربتي در مخفيگاهش در جنگل هاي روستاي كاشكي دستگير كردند.
به گفته فرمانده نيروي انتظامي سياهكل ، متهم پس از دستگيري قصد داشت با قرص برنج اقدام به خودكشي كند كه هوشياري ماموران مانع از آن شد و پس از تكميل پرونده، جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شد.
بر اساس گزارش ديگري از واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، فرمانده انتظامي لاهيجان گفت: يك سارق حرفه اي خودرو در اين شهرستان دستگير و 2 خودروي سرقتي از او كشف شد.
سرهنگ محمود قاسمي اعلام كرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در لاهيجان، ماموران با تعقيب سرنخ‌ها متهم 28 ساله را شناسايي و او را دستگير كردند.
به گفته فرمانده انتظامي لاهيجان ، متهم در بررسي فني پليس به سه فقره سرقت خودروي پرايد اعتراف كرد و پرونده او براي سير مراحل قانوني به مقام قضايي تحويل شد.
شهرستان هاي سياهكل و لاهيجان در شرق استان گيلان قرار دارند.
6029/2007