۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۱۱
کد خبر: 82891597
T T
۰ نفر
سپاه پاسداران مظهر تمام فضائل انساني ملت ايران است

اراك - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك با صدور پيامي به مناسبت سوم شعبان گراميداشت روز پاسدار گفت: اين نيروي انقلابي مظهر جهاد، ايثار، فداكاري و تمام فضائل انساني و اسلامي ملت بزرگ ايران است.

به گزارش ايرنا، در اين پيام كه نسخه اي از آن روز جمعه در اختيار ايرنا قرار گرفت آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، يادگار امام راحل براي حفظ نهضت و دستاوردهاي انقلاب است كه از بدو تاسيس، هم در مسائل نظامي و هم در آباداني ايران اسلامي نقش بي بديلي ايفا كرده است.
در ادامه اين پيام آمده است: سپاه پاسداران براساس رسالت پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي نهضت امام راحل، درهر عرصه اي كه كيان و ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي به خطر بيفتد، حضور پيدا كرده و اجازه دست درازي به خاك وطن را به هيچ قدرتي نداده است.
در بخش ديگري از اين پيام آمده است: سپاه پاسداران از بدو تاسيس و در خنثي سازي توطئه هاي منافقين كورد دل در ترور شخصيت هاي انقلابي و ايجاد ثبات و امنيت كشور نقش موثري را ايفا كرده است.
در ادامه اين پيام آمده است: در دوران دفاع مقدس نيز سپاه پاسداران دوشادوش ساير قواي نظامي با حضور در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل نقش موثري در بيرون راندن دشمن بعثي از خاك ايران اسلامي داشت.
در بخش ديگري از اين پيام آمده است: پشتيباني از حريم ولايت و آرمان هاي انقلاب اسلامي اساس برنامه هاي سپاه پاسداران است و قدرت نظامي اين نيروي انقلاب خار چشم دشمنان اسلام است.
در ادامه اين پيام آمده است: ولايت فقيه ستون اصلي خيمه انقلاب است و نيروهاي مسلح به خصوص سبزپوشان سپاه پاسداران بايد در راستاي صيانت از اين نعمت الهي هر روز آماده تر از گذشته باشند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دوم ارديبهشت ماه سال 1358 به دستور امام خميني(ره) تاسيس شد.
سوم شعبان سالروز ولادت امام حسين(ع) با عنوان روز پاسدار نامگذاري شده است.
3017/3075