۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82894412
T T
۰ نفر

بارندگی و تندباد شمال خوزستان را فرا گرفت

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82894412
بارندگی و تندباد شمال خوزستان را فرا گرفت

دزفول - ایرنا - بارندگی همراه با تندباد و رعد و برق كه از شامگاه یكشنبه شمال استان خوزستان را فرا گرفته موجب آبگرفتگی معابر در برخی مناطق روستایی دزفول شد.

به گزارش ایرنا بارندگی شدید كه در برخی مناطق شمال خوزستان با بارش تگرگ همراه بوده است همچنین موجب آبگرفتگی معابر روستای اسلام آباد و شهر صفی آباد دزفول شده است.
بخشدار سردشت دزفول روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شدت بارندگی بامداد دوشنبه موجب قطع برق روستاهای دهستان سردشت و سالند شده و شدت باران به حدی است كه امكان حضور كاركنان عملیات برق برای حل مشكل قطعی برق نیست.
مسعود سخایی افزود: هم اكنون برق روستاهای دهستان ماهور برنجی ،شیرین آب و شهر حمزه قطع بوده و این روستاها دچار آبگرفتگی شده اند.
محمدحسین خجسته كیا بخشدار شهیون نیز گفت: به علت رعد و برق و بارندگی برق مناطقی از این بخش كوهستانی با مشكل مواجه شده است.
نصراله فخرمجدیان بخشدار مركزی دزفول نیز گفت:تاكنون مشكلی در شهرها و روستاهای این بخش ناشی از بارندگی گزارش نشده است.
رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول گفت:از روز یكشنبه تا صبح روز دوشنبه 40 میلیمتر بارندگی در اداره هواشناسی دزفول ثبت شده و پیش بینی می شود این سامانه بارشی تا اواخر امروز از منطقه خارج شود.
علی كرمی دمای كنونی دزفول را 18 درجه اعلام كرد و گفت:دمای دزفول نسبت به دیروز هشت درجه كاهش یافته است ضمن اینكه رطوبت نسبی هوا در دزفول در حال حاضر 98 درصد است.
وی با اشاره به اینكه تا ساعاتی دیگر گردوغبار منطقه دزفول را فراخواهد گرفت گفت:با توجه به پیش بینی هواشناسی و افزایش ریزگردها احتمال تعطیلی مدارس در ساعات آینده دور از انتظار نیست.
در شوش نیز بارندگی شدید همراه با بارش تگرگ در نقاطی از این شهرستان گزارش شده است.
در اندیمشك و گتوند نیز بارش باران همراه با رعد و برق گزارش شده كه تاكنون خسارتی به دنبال نداشته است.
7278/6068