۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۳۲
کد خبر: 82901021
T T
۰ نفر

محدوديتهاي ترافيكي ايام چراغ برات در مشهد اعلام شد

۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۳۲
کد خبر: 82901021
محدوديتهاي ترافيكي ايام چراغ برات در مشهد اعلام شد

مشهد- ايرنا- رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي خراسان رضوي محدوديتهاي ترافيكي مرتبط با ايام چراغ برات در مشهد را اعلام كرد.

فرماندهي انتظامي خراسان رضوي عصر يكشنبه به نقل از سرهنگ عليرضا جاجي زاده گزارش داد: با توجه به مراجعه شهروندان در اين ايام براي زيارت اهل قبور همزمان با ايام چراغ برات يعني روزهاي نهم، دهم و يازدهم ارديبهشت جاري پليس راهور طرح ويژه ترافيكي براي مسيرهاي منتهي به آرامستانهاي بهشت رضا(ع)، خواجه اباصلت، خواجه مراد، خواجه ربيع، گلزار شهدا و حرم مطهر رضوي را در مشهد به اجرا مي گذارد.
وي افزود: به منظور تسهيل در رفت و آمد شهروندان روزهاي يكشنبه نهم و دوشنبه دهم ارديبهشت جاري از ساعت 14 تا ساعت 20 و روز يازدهم ارديبهشت از ساعت هفت تا 24 طرح ويژه ترافيكي در هسته مركزي شهر مشهد يا همان مسيرهاي منتهي به حرم مطهر رضوي به اجرا در خواهد شد.
رئيس پليس راهور خراسان رضوي ادامه داد: طي اين سه روز حركت خودروهاي سنگين در طول بزرگراه شهيد كلانتري ممنوع است و در صورت ضرورت اتوبوسها و خودروهاي سنگين در مشهد از ميدان حافظ به بلوار صبا هدايت مي شوند.
مردم خراسان از ديرباز طي روز‌هاي دوازدهم تا چهاردهم شعبان با برگزاري آيين ويژه اي با روشن كردن شمع بر مزار مردگان خود و توزيع خيرات براي شادي روح آنها دعا مي‌خوانند كه به آين چراغ برات مشهور است.
1922/1858