۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱
کد خبر: 82905266
T T
۰ نفر
بهترين درس معلمان به فعليت رساندن استعدادهاي بالقوه است

تربت حيدريه - ايرنا - امام جمعه تربت حيدريه گفت: به فعليت رساندن توانمندي ها و استعدادهاي بالقوه و اتكاي به خود و توكل به خداوند بهترين راهبردي است كه معلمان مي توانند در كلاس ها آموزش بدهند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتي روز شنبه در آيين زنگ سپاس كه به مناسبت هفته معلم در دبيرستان محموديه برگزار شد، افزود: موفقيت كنوني جامعه ما مرهون تلاش هاي بي وقفه و شبانه روزي معلمان است و بايد اين مجاهدت ها را پاس بداريم.
وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران امروز نقش ام القراي جهان اسلام را بازي مي كند، گفت: براي تحقق اين مهم راه درازي را پيش رو داريم كه داشتن تفكر جهادي در راس آن است و انتقال اين انديشه توسط معلمان و در كلاس هاي درس به دانش آموزان تفهيم مي شود.
معاون مديركل و رييس آموزش و پرورش تربت حيدريه نيز گفت: 32 هزار و 670 نفر از جمعيت 225 هزار نفري شهرستان تربت حيدريه را دانش آموزان تشكيل مي دهند كه زير نظر دو هزار و 500 نيروي فرهنگي آموزش مي بينند.
سعيد نيرويي افزود: معلمان اين خطه با وجود كمبودها، اما با نيروي عشق و علاقه و اميد به آينده اي بهتر بيش از آنچه كه وظيفه دارند، تلاش مي كنند تا با هم افزايي و تشريك مساعي توان علمي دانش آموزان منطقه تربت حيدريه را به منصه ظهور برسانند.
در اين آيين و به صورت نمادين، جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي به 50 باب از مدارس تربت حيدريه سرزده و به 800 نفر از معلمان لوح تقدير و شاخه گل اهدا كردند.
مركز شهرستان 225 هزار نفري تربت حيدريه در 150 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744