۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۳۰
کد خبر: 82908096
T T
۰ نفر
حواشي ديدار فينال جام حذفي پيگيري شود

اهواز - ايرنا - رييس فدراسيون فوتبال ايران در اطلاعيه اي دستور پيگيري حواشي ديدار فينال جام حذفي را كه در خرمشهر برگزار شد صادر كرد.

به گزارش ايرنا و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مهدي تاج در واكنش به اتفاقي كه براي يكي از هواداران استقلال در حاشيه ديدار فينال جام حذفي افتاد ،دستور پيگيري اين موضوع را صادر كرد.
فدراسيون فوتبال با ابراز تاسف از وقوع اين حادثه،كميته هاي اخلاق،انضباطي و حراست را موظف مي كند تا هرچه سريعتر عوامل اين بي نظمي ها را معرفي كنند.
به گزارش ايرنا رييس فدراسيون فوتبال در نامه اي خطاب به سازمان ليگ فوتبال و هيات فوتبال خوزستان خواستار گزارش كاملي از بي نظمي موجود از اتفافات رخ داده شد تا در جلسه اي كه بدين منظور تشكيل مي گردد، اين موضوع بررسي شود.
ديدار بين دو تيم استقلال و خونه به خونه در فينال جام حذفي فوتبال كشور كه روز 13 ارديبهشت در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار شد منجر به آسيب ديدگي يكي از هواداران تيم استقلال از ناحيه چشم شد كه بلافاصله اين تماشاگر خوزستاني به بيمارستان انتقال داده شد.
اين ديدار با نتيجه يك بر صفر به سود تيم استقلال تهران به پايان رسيد و آبي هاي پايتخت هفتمين عنوان قهرماني خود در جام حذفي را جشن گرفتند.
9879/ 6037