اتوبوس حواشی در حوالی دربی

تهران- ایرنا- ساعت منتهی به شهرآورد بزرگ تهران آبستن حواشی مختلفی است حواشی که بیشتر بر محور کری‌خوانی‌های هواداران ۲ تیم در جریان است.

به گزارش ایرنا، مصاف سرخ‌آبی‌ها در فینال جام حذفی فوتبال ایران موجب شده تا سیل طرفداران این ۲ تیم با وسایل نقلیه یا اتوبوس‌های مسافربری از نقاط مختلف کشور به تهران آمده و از نزدیک شاهد شهرآورد ۱۰۱ فوتبال ایران باشند؛ شهرآوردی که حساس‌تری از نسخه قیلی آن است و بی‌تردید یک تیم برنده آن خواهد بود. همچنین در پایان این دیدار،جشن قهرمانی جام حذفی در چمن سبز آزادی برگزار خواهد شد.

از نخستین ساعت امروز هواداران ۲ تیم در مجموعه ورزشی گرد هم آمده و بازار کُری‌خوانی نیز گرم است. درب ورزشگاه از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه به روی هواداران باز تا طرفداران استقلال از ضلع غربی و هواداران پرسپولیس از ضلع شرقی خود را به سکوهای ورزشگاه آزادی برسانند. به نظر می‌رسد شماری از هواداران بدون بلیط‌ خود را به آزادی رساندند که با تذکر نیروی انتظامی همراه شد. نیروهالی نظامی و انتظامی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و مجموعه ورزشی آزادی مستقر و هواداران را به سمت ورزشگاه راهنمایی خواهند کرد.

بازار بلیط فروشی در مناطقی از ورزشگاه گرم و برخی هواداران از کلاهبرداری افراد سودجو گلایه دارند. آنان بلیط‌های فینال جام حذفی را به مبلغی بین ۷۰۰ تا ۳ ملیون تومان خریداری می‌کنند. البته ماموران انتظامی در گیت‌های ورودی بلیط‌ها را دقیق چک و مانع ورود برخی افراد با بلیط تقلبی خواهند شد.

تا ساعت ۱۶ در حدود ۷ هزار هوادار وارد ورزشگاه آزادی شده و برای طرف مقابل کری‌ می خوانند. کری پرسپولیسی‌ها بر محور حمایت از علیرضا بیرانوند و قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران است.

پرچم بزرگ استقلال در سکوها نصب و در صندلی‌های بالای این پرچم، نام امام هشتم (ع) نصب شده است. با توجه به اینکه جام حذفی به مناسبت یادواره آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده عواملی که مشغول ساخت جایگاه قهرمانی بوده و نخل‌هایی را نیز به شکل تزئینی آماده کردند.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران بین استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha