۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵
کد خبر: 82909817
T T
۰ نفر

پنجمین همایش بین المللی كاشت حلزون در مشهد آغاز شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵
کد خبر: 82909817
پنجمین همایش بین المللی كاشت حلزون در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- پنجمین همایش بین المللی كاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته، چهارشنبه با حضور پزشكان داخلی و خارجی در دانشگاه علوم پزشكی مشهد آغاز شد.

دبیر علمی همایش در آیین افتتاحیه این رویداد گفت: در این همایش بیش از 350 نفر از پزشكان متخصص گوش و حلق و بینی از داخل و خارج كشور گرد هم آمده اند تا در مورد آخرین دستاوردهای این حوزه پزشكی به بحث و گفت و گو بپردازند.
محمدمهدی قاسمی اظهار داشت: 35 پزشك متخصص خارجی از كشورهای آمریكا، هلند ، بلژیك، استرالیا، انگلیس، اتریش، یونان، تركیه، چك، صربستان و اسلواكی در این همایش حضور پیدا كرده اند.
وی هدف از برگزاری پنجمین همایش بین المللی كاشت حلزون و علوم وابسته را ارائه تازه ترین یافته های علمی و اقدامات انجام شده در زمینه كاشت حلزون، به عنوان درمان قطعی ناشنوایی، ذكر كرد.
وی خاطرنشان كرد: سالانه در ایران افزون بر هزار عمل كاشت حلزون انجام می شود كه از این نظر رتبه پنجم جهان را داریم.
دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی كاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته گفت: در سه روز برگزاری این همایش، 135 سخنرانی توسط پزشكان و استادان برجسته داخلی و خارجی ارائه می شود كه 35 مورد از این سخنرانی ها توسط پزشكان خارجی صورت می گیرد.
قاسمی اظهار داشت: در قالب این همایش چهار میزگرد و چهار كارگاه آموزشی پیرامون اعمال جراحی كاشت حلزون، نقش ژنتیك در بیماری ها شنوایی و انتخاب بیماران برای كاشت حلزون برگزار می شود.
به گزارش ایرنا پنجمین همایش بین المللی كاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته از 19تا 21 اردیبهشت ماه در مشهد در حال برگزاری است.
7489/3027/5132
۰ نفر