۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۵۱
کد خبر: 82910385
T T
۰ نفر

محرومیت 3 هزار هوادار آرژانتینی از سفر به روسیه

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۵۱
کد خبر: 82910385
محرومیت 3 هزار هوادار آرژانتینی از سفر به روسیه

تهران - ایرنا - دولت آرژانتین قصد دارد برای جلوگیری از حضور 3 هزار هوادار اوباش این كشور در ورزشگاههای میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال 2018، توافقی را با روسیه میزبان جام منعقد كند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رویترز، براساس گزارش های منتشر شده، این 3 هزار هوادار به علت سابقه رفتار نامناسب از ورود به ورزشگاههای روسیه محروم می شوند.
مقامات فوتبال آرژانتین اعلام كردند كه قرار است با همتایان روس خود توافق نامه ای مبنی بر ممانعت از ورود هواداران شورشی از جمله گروه طغیانگر «بارا براوا» به تمام ورزشگاه های محل برگزاری رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، امضا كنند.
«گیلرمو مادرو» مدیر ملی امنیت فوتبال كشور آرژانتین در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: فهرست 400 نفری از افراد ممنوع الورود به ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2018 برای مسئولان برگزاری رقابت ها ارسال شده است و انتظار می رود این فهرست به سه هزار نفر افزایش پیدا كند.
علاوه بر این؛ دولت آرژانتین قصد دارد شش مقام اجرایی خود را برای اطمینان از عدم ورود تماشاچیان اخلالگر از جمله گروه مذكور كه مسئول بسیاری از بی نظمی های رخ داده در بازی های داخلی كشور آرژانتین هستند، اعزام كند.
رقابت های جام جهانی 2018 از تاریخ 24 خرداد تا 24 تیر ماه امسال به میزبانی روسیه و در 11 شهر این كشور برگزار خواهد شد. تیم ملی آرژانتین با تیم های ایسلند، كرواسی و نیجریه هم گروه است.
گفتنی است تیم ملی كشورمان در این رقابت ها با اسپانیا، پرتغال و مراكش مصاف در گروه (بی) در یك گروه جای گرفته است.
ورزشی**3991**1584
۰ نفر