۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
کد خبر: 82915259
T T
۰ نفر

ساخت خوابگاه ورزشي گتوند از سر گرفته شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
کد خبر: 82915259
ساخت خوابگاه ورزشي گتوند از سر گرفته شد

گتوند - ايرنا - پس از هفت سال توقف ، عمليات ساخت تنها خوابگاه ورزشي شهرستان گتوند از سرگرفته شد.

فرماندار شهرستان گتوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: در سال 89 عمليات ساخت اين خوابگاه آغاز شد اما به دليل تامين نشدن اعتبار لازم روند ساخت آن در همان سال متوقف شد.
علي خدري غريبوند افزود: اين پروژه با 600 متر مربع زيربنا با سازه فلزي در 2 طبقه ساخته مي شود و براي ساخت آن هفت ميليارد و 300 ميليون ريال هزينه خواهد شد.
وي اضافه كرد: علاوه بر اين خوابگاه ورزشي ، ساختمان اداره ورزش و جوانان گتوند نيز در مدت 9 ماه تكميل مي شود.
نماينده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شوراي اسلامي نيز با اشاره به برخي طرح هاي نيمه تمام در گتوند در بخش هاي مختلف گفت: مديران ادارات و دستگاه هاي اجرايي مشكلات و موانع طرح ها و پروژه هاي نيمه تمام را اعلام كنند تا مشكلات آنها پيگيري شود.
سهراب گيلاني افزود:برخي از اين طرح ها از جمله استخر سرپوشيده گتوند بدليل اشتباه در ساخت نيمه كاره رها شده اند و براي تكميل و بهره برداري از آنها مشكلاتي وجود دارد كه تلاش مي شود با رفع موانع اين طرح ها تكميل و افتتاح شوند.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند نيز گفت: با احداث خوابگاه ورزشي بخشي از مشكلات ورزشكاران مرتفع و شرايط براي ميزباني مسابقات در اين شهرستان فراهم مي شود.
بهزاد جعفرزاده با اشاره به نصب كفپوش جديد و ضربه گير ديوار بزرگترين سالن ورزشي گتوند افزود: كفپوش اين سالن در سالهاي اخير تخريب شد كه با 2 ميليارد ريال اعتبار در مدت 2 هفته كفپوش جديد و ضربه گير ديوار سالن نصب مي شود.
تامين زير ساخت هاي ورزشي از مطالبات ورزشكاران شهرستان 74 هزار نفري گتوند است.
6068/7467