۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82918540
T T
۰ نفر

شرط اوليه اثرگذاري در جهان امروز استفاده از رسانه هاست

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳
کد خبر: 82918540
شرط اوليه اثرگذاري در جهان امروز استفاده از رسانه هاست

قزوين-ايرنا-استاندار قزوين گفت: دنياي امروز دنياي رسانه هاي جمعي و افكار عمومي است و استفاده از ظرفيت ها،منابع و ابزارهاي اطلاع رساني در چنين فضايي شرط اوليه موفقيت و اثرگذاري به شمار مي رود.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين، عبدالمحمد زاهدي روز پنجشنبه با صدور پيامي 27 ارديبهشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را تبريك گفت.
متن كامل پيام استاندار قزوين بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بدون ترديد در جامعه امروزه نقش و اهميت افكار عمومي در توفيق يا ناكامي سياست ها و برنامه ريزي ها وظيفه و ماموريت مديران دستگاه هاي دولتي و غيردولتي را در برقراري ارتباط و تعامل گسترده و اثربخش با وسايل ارتباط جمعي و اصحاب رسانه به عنوان منابع كسب خبر و ابزار هاي اطلاع رساني به اقشار مختلف مردم بيش از گذشته به يك رسالت ضروري و در عين حال خطير و حساس تبديل كرده است.
در بخش بعدي اين پيام آمده است: بديهي است كه توجه به نقش و جايگاه روابط عمومي ها به عنوان يكي از بسترها و ظرفيت هاي اطلاع رساني و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با رسانه ها و افكار عمومي مي تواند تاثير به سزايي در جهت پاسخگويي به شهروندان و تقويت ارتباط و اعتماد بين مديران و مردم داشته باشد.
در ادامه اين پيام آورده شده است: اينجانب به نوبه خود 27 ارديبهشت ماه روز ملي ارتباطات و روابط عمومي و فرارسيدن اين هفته را به تمامي فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رساني به ويژه به جامعه خدوم و پرتلاش مديران و كارشناسان روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي و نظارتي، نهادهاي عمومي و خدمات رسان اعم از دولتي و غير دولتي تبريك گفته و توفيق روز افزون اين عزيزان را از درگاه ايزد متعال مسالت مي نمايم.
در بخش پاياني اين پيام آمده است: انتظار مي رود با برنامه ريزي و حمايت عملي و موثر همه مديران و مسئولين مرتبط شاهد ارتقا و اعتلاي هرچه بيشتر جايگاه و نقش روابط عمومي ها و فراهم كردن بستر هاي لازم براي اطلاع رساني معقول،اقناعي و هنرمندانه و اثرگذار در عرصه هاي مختلف باشيم.
6101*3013