۷ خرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۱۳
کد خبر: 82928682
T T
۰ نفر
همايش برق و الكترونيك ايران در گناباد برگزار مي شود

گناباد- ايرنا- معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي گناباد اعلام كرد: نهمين همايش سراسري برق و الكترونيك ايران با رويكرد تخصصي نظريه كنترل و كاربرد آن در مهندسي برق، شهريور امسال در گناباد برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا محمدرضا تمامگر، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين همايش با حضور صاحب‌نظران، دانشجويان، پژوهشگران دانشگاهي، سياست‌گذاران و برنامه ريزان در همه گرايش ها و حوزه هاي علوم مهندسي برق و كامپيوتر، ششم و هفتم شهريورماه در دانشگاه آزاد اسلامي گناباد برگزار خواهد شد.
وي از اساتيد و صاحبنظران حوزه برق و الكترونيك كشور خواست كه مقالات خود را با موضوعات مهندسي برق و كاربرد مهندسي كنترل در علوم پزشكي حداكثر تا 25 تيرماه امسال به وب سايت همايش به نشاني http://iau-gonabad.cnf.ir/iceee9/fa ارسال كنند.
وي با اشاره به ارائه پوستر اين همايش در پايگاه استنادي علمي جهان اسلام (ISC) گفت: همايش برق ايران به عنوان يك رويداد مهم علمي در حوزه مهندسي برق كشور در اين پايگاه ثبت و همه مقالات پذيرش شده در آن از امتيازات لازم برخوردار مي شوند.
تمامگر افزود: به جز پايگاه استنادي جهان اسلام، انجمن‌هاي علمي كنترل و ابزار دقيق ، سامانه هاي هوشمند و انجمن علمي فازي ايران از ديگر حاميان اين همايش هستند.
بيش از سه هزار دانشجو در مقاطع فوق ديپلم، كارشناسي و كارشناسي ارشد در 56 رشته دانشگاه آزاد اسلامي گناباد تحصيل مي كنند.
2095/5132