۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۷
کد خبر: 82931875
T T
۰ نفر
مسوولان اجرایی، مشكلات اقتصادی مردم را حل كنند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسوولان با جدیت و برنامه ریزی دقیق برای حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه، وظایف خود را به درستی انجام دهند.

به گزارش ایرنا آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با بیان اینكه در روزهای اخیر قیمت برخی كالاها و اجناس شتاب گرفته و این امر موجب فشار بر طبقات ضعیف جامعه شده افزود: مسوولان وظیفه دارند با نظارت و كنترل، جلوی برخی گرانی ها را بگیرند.
وی ادامه داد: تورم و افزایش قیمت ها موجب نارضایتی آحاد مردم شده و این روند به هیچ وجه شایسته نیست و قطعا اگر نظارت و كنترل ها دقیق تر انجام شود می توان در مهار آنها اقداماتی را در استان انجام داد.
امام جمعه یزد تصریح كرد: مردم ما در تمام عرصه ها و میادین حامی نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و باید برای حل مسائل و مشكلات آنها ، مسوولان وظایف را انجام دهند و رضایت همگان را فراهم كنند.
ناصری به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره كرد و تصریح كرد: اجرای كامل اقتصاد مقاومتی حلال بسیاری از مشكلات است كه باید مدنظر مسوولان باشد.
وی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در بعد اقتصادی و تحریم ها اشاره و اظهار كرد:راه برون رفت از بسیاری از مشكلات اقتصادی تحقق اقتصادی مقاومتی و انجام وظایف توسط مدیران اجرایی است.
امام جمعه یزد گفت: ضرورت برنامه ریزی در حوزه اقتصادی ، كنترل قیمت ها ، ارتقای نظارت ها و همچنین همدلی مردم و مسوولان و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری موجب حل بسیاری از معضلات فرهنگی و اقتصادی است.
ناصری یزدی به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی در جامعه توسط متولیان و خانواده ها به عنوان یك ضرورت اشاره و تصریح كرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به دین ، ارزش ها و نسل جوان هستند و هوشیاری همه لازم است.
امام جمعه یزد به توطئه های سیاسی دشمنان بخصوص آمریكا اروپا و با همكاری برخی كشورهای اسلامی اشاره و گفت: باید مردم و مسوولان با انسجام و وحدت كلمه در برابر زیاده خواهی های استكبار جهانی ایستادگی كنند.
ناصری به اهمیت روز جهانی قدس امسال بخاطر تحولات منطقه و جهان اسلام و افزایش دشمنی های كفر جهانی اشاره و از مردم برای حضور گسترده در این مراسم دعوت كرد.
7536/ 6197