امام جمعه یزد، همکاری مسئولان و مردم برای حل مشکل ارز را خواستار شد

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان برای حل مشکل ارز و گرانی‌ها وارد میدان شوند و با همکاری مردم، این مشکل را حل کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: مشکل ارز و برخی گرانی‌ها با تدبیر و همکاری مسئولان و همراهی مردم حل شدنی است.

وی ادامه داد: هدف دشمنان در قالب جنگ ترکیبی، فشار وارد کردن بر مردم است ولی مقاومت و ایثار مردم همانند گذشته نقشه استکبار را خنثی می کند.

امام جمعه یزد بیان کرد: دولت باید با تمام توان برای چاره جویی و غلبه بر مشکل دلار و ارز و حل گرانی ها ماموریت خود را با حرکتی جهادی و انقلابی انجام دهد.

ناصری بیان کرد: وجود برخی مشکلات اقتصادی و ارز قطعا با هدفی که دشمنان برنامه ریزی کردند انجام می گیرد و هوشیاری مردم و مسئولان راه حل برون رفت از مشکلات است.

امام جمعه یزد، همکاری مسئولان و مردم برای حل مشکل ارز را خواستار شد

امام جمعه یزد به اهمیت هوشیاری و ایستادگی ملت در ۴۴ سال گذشته اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی از ایران قوی به شدت در هراس است.

ناصری بیان کرد: برخی در کشور می گویند برای حل مشکلات چرا دشمن تراشی می شود در حالی که ملت ایران دنبال این موضوع نیست و استکبار است که برای کشور ما مشکل ایجاد کرده است.

وی گفت: توطئه های استکبار هر روز در قالب و برنامه جدید مطرح می شود ولی باید همه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای شکست دشمنان در میدان نظام حضوری قوی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha