۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۸
کد خبر: 82934047
T T
۰ نفر

شهردار سروآباد استعفا داد

۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۸
کد خبر: 82934047
شهردار سروآباد استعفا داد

سنندج - ایرنا - شهردار سروآباد پس از 9 ماه فعالیت اواخر هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود كه این این استعفا مورد پذیرش و قبول اعضای شورای اسلامی این شهر هم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید وزیری در نامه ای دلایل استعفای خود را اعلام كرد و گفت: در این مدت، با كمال میل و رغبتی وصف ناپذیر با تعامل و همكاری مدیركل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری كردستان و مسئولان شهرستانی در راستای جذب اعتبارات جاری و عمرانی، ایجاد منابع درآمدی پایدار و وصول مطالبات شهرداری كه مستندات آن نیز موجود است از هیچ كوششی دریغ نكردم.
وی در بخش دیگری از نامه استعفای خود آورده است: با توجه به برنامه های ارائه شده ام پیش از قبول سمت شهرداری سروآباد، ركود و عدم پیشرفت قابل توجهی در ارائه خدمات در شان شهروندان ملموس بود.
بر این اساس و بنابر تعهد انسانی، اخلاقی و دلایل شخصی و خانوادگی استعفای خود را روز هشتم خرداد امسال تقدیم شورای اسلامی شهر سروآباد كردم.
رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: استعفای شهردار روز یكشنبه در جلسه رسمی شورا بررسی و با سه رای موافق و 2 رای مخالف به تصویب رسید.
كیقباد محمدی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر سروآباد همچنین با سه رای موافق طیب باباخاص از نیروهای شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب كردند.
به گزارش ایرنا، امید وزیری 13 شهریور سال 96 با حداكثر آرا به عنوان شهردار سروآباد انتخاب شده بود.
شورای اسلامی شهر سروآباد دارای پنج عضو اصلی و 2 عضو علی البدل است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مركزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 50 هزار نفر در فاصله 90 كیلومتری از سنندج مركز استان كردستان واقع شده و 24 كیلومتر مرز با كشور عراق دارد.
7354/9102