۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۴:۲۲
کد خبر: 82935256
T T
۰ نفر
شهيد تختي نژاد در دامان انقلاب اسلامي تربيت يافته بود

بندرعباس- ايرنا- نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با صدور پيام تسليت شهادت خليل تختي نژاد دومين شهيد مدافع حرم از استان، گفت: وي جواني پاك و تربيت يافته در دامان انقلاب اسلامي بود.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي شامگاه سه شنبه در اين پيام عنوان كرد: مردم مومن، غيرتمند و سلحشور هرمزگان بار ديگر جواني پاك و پارسا را در جبهه هاي دفاع از حريم اهل بيت (ع) تقديم راه اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و نظام اسلامي و ملت سرافراز ايران كرد.
امام جمعه بندرعباس در اين پيام شهادت اين جوان غيور و ولايي را به پيشگاه مقدس حضرت بقيه الله اعظم، رهبر فرزانه انقلاب، ملت شريف ايران، مرم شهيد پرور هرمزگان و خانواده اين شهيد بزرگوار تسليت گفته و از درگاه الهي براي آن شهيد سرافراز علو درجات را مسالت داشته است.
خليل تختي نژاد دومين مدافع حرم از استان هرمزگان در شب 19 ماه مبارك رمضان به دست تروريست‌ هاي تكفيري، در سوريه به شهادت رسيد.
مدافع حرم خليل تختي نژاد از استان هرمزگان متواد 10 مرداد سال 72 بود كه براي سومين بار به سوريه اعزام شده بود و در سن 24 سالگي به شهادت رسيد.
اين شهيد مدافع حرم ابتداي خدمت اش در سپاه پاسداران شهرستان خمير مشغول خدمت بود.
شهيد تختي نژاد كه فرزند آخر خانواده بوده، داراي دو خواهر و برادر است.
پيكر مطهر شهيد تختي نژاد هم اكنون در سوريه است و تا چند روز آينده با انتقال پيكر اين شهيد به استان هرمزگان، مراسم تشييع و تدفين وي انجام خواهد شد.
با شهادت خليل تختي نژاد در سوريه، تعداد شهيدان مدافع حرم از استان هرمزگان به 2 نفر رسيد.
شهيد عبدالحميد سالاري فرزند حمزه از اهالي روستاي سردر سيرمند از توابع شهرستان حاجي آباد به عنوان اولين شهيد مدافع حرم از هرمزگان نيز 12 آذر سال 94 در سوريه به شهادت رسيد.
7198/6048

سرخط اخبار استان‌ها