۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۹
کد خبر: 82941953
T T
۰ نفر
كانون پرورش فكري زنجان 170 كارگاه آموزشي برگزار مي كند

زنجان - ايرنا - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان زنجان گفت: تابستان امسال 170پايگاه شهري و روستايي كانون پرورش فكري در اين استان ميزبان كودكان و نوجوانان براي برنامه هاي اوقات فراغت مي شوند.

محمدنقي صالحي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ايرنا و فارس به تشريح برنامه هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان زنجان براي غني سازي اوقات فراغت جامعه هدف در تابستان امسال پرداخت و افزود: علاوه بر 170 پايگاه غني سازي اوقات و فراغت، 28 مركز و 10 خودرو كتابرسان و يك كتابخانه پستي نيز آماده خدمات رساني به كودكان و نوجوانان استان در ايام تابستان هستند.
صالحي افزود: كتابخانه پستي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان 49 روستا را تحت پوشش خود دارد و از طريق پست به كودكان و نوجوانان ساكن اين روستاها كتاب ارسال مي كند.
وي با بيان اينكه امسال 32 عنوان رشته و فعاليت در مراكز و پايگاه هاي متعدد كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سطح استان براي علاقه مندان در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: كارگاه ها و كلاس هاي اوقات فراغت در زمينه هاي علمي، فرهنگي، ادبي و هنري در رشته هاي مختلف پذيراي علاقه مندان خواهند بود.
صالحي افزود: مركز علوم و نجوم، مركز فراگير كودكان با نيازهاي ويژه، كانون زبان با سه شعبه در شهر زنجان و بخش مكاتبه اي آفرينش هاي ادبي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در تابستان امسال به طور ويژه به خدمت رساني به جامعه هدف مي پردازند.
وي ادامه داد: اجراي نمايش در قالب تريلي سيار با حضور هنرمندان كشوري در مناطق مختلف، اكران فيلم هاي سينمايي در حوزه كودك و نوجوان، اردوهاي فرهنگي و تفريحي درون و برون استاني، جشن كتاب، كارگاه هاي مهارت افزايي و برگزاري جشنواره هاي نمايش عروسكي و قصه گويي ازديگر برنامه هاي پيش شده كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان براي تابستان امسال است.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان زنجان گفت: برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در چارچوب نيازهاي آنان و بارويكرد تربيت نسلي محقق، خلاق، هنرمند و آشنا به مهارت هاي زندگي و حقوق شهروندي و برخوردار از هويت ملي و ديني طراحي و تدوين شده است.
وي خاطرنشان كرد: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تلاش مي كند تا مخاطبان در يك فضاي بانشاط، سالم و سازنده اوقات فراغت خود را با خاطرات شيرين سپري كنند.
صالحي افزود: پيش بيني مي كنيم در سال جاري با فراهم كردن زمينه هاي مورد نياز، تعداد شركت كنندگان در برنامه هاي اوقات فراغت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان زنجان نسبت به سال گذشته حدود 12 درصد افزايش پيدا كند.
7312/6085