۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۰۰
کد خبر: 82944969
T T
۰ نفر

پايان رمضان آغازي براي اهداف بزرگ - فرزاد نويدي**

۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۰۰
کد خبر: 82944969
پايان رمضان آغازي براي اهداف بزرگ - فرزاد نويدي**

كرمانشاه - ايرنا - ملت بزرگ ايران اسلامي در عيد فطر بار ديگر وحدت، انسجام و اتحاد خود را به نمايش گذاشتند.

عيد سعيد فطر، فصل مشترك بين مسلمانان اهل تشيع و اهل تسنن است كه هر 2 براي يك هدف و آرمان مشترك، اين عيد بزرگ اسلامي را جشن مي گيرند.
حضور مسلمانان در صفوف به هم پيوسته نماز عيد بزرگ سعيد فطر، دشمن شكن است و محلي براي نمايش اقتدار و عظمت آخرين دين الهي و نمادي براي وحدت ميان مسلمانان است.
با وجود تلاش دشمنان اسلام اما با درايت و بصيرت ملت هاي مسلمان از جمله ملت بزرگ ايران اسلامي، آئين هاي ديني از جمله عيد مبارك رمضان و قربان هر سال عرصه برادري و اتحاد است.
دشمنان از اين اتحاد و برادري ميان مسلمانان بيم و هراس دارند، اتحادي كه در آخرين جمعه ماه رمضان براي نجات قدس عزيز از چنگال صهيونيست ها تشكيل شد و جهانيان را براي بار ديگر مات و مبهوت كرد.
ملت بزرگ ايران اسلامي به عنوان الگو و نمادي از همزيستي و اتحاد ميان اقوام و مذاهب در دنيا به خوبي هرساله در مناسبت هاي مختلف پيام صلح، دوستي، اتحاد و برابري به دنيا سر مي دهند.
دشمن همواره به دنبال سوء استفاده از موضوعات قومي و مذهبي در ميان ملت مسلمان ايران است اما هوشياري و درايت بالاي اين ملت هر سال نيز نقشه هاي آنان را خنثي مي كند اما دريغ از ذره اي عبرت براي شناختن اين ملت بزرگ.
در شرايط امروز دنياي اسلام به شدت نيازمند اتحاد و انسجام ميان مسلمانان است و اعياد ديني يكي از نقطه عطف ها در بروز و ابراز اين اتحاد به دشمنان اسلام است كه خوشبختانه هر سال شاهد اين اتحاد در اعلام عيد سعيد فطر و ديگر اعياد ديني هستيم.
در ايران اسلامي نيز امروز همچنان براي تداوم موفقيت ها نيازمند اتحاد و انسجام ميان مسلمانان اهل سنت و تشيع هستيم تا به دنيا ثابت كنيم كه در اين سرزمين اسلامي كسي نداي تفرقه و اختلاف سر نمي زند.
اتحاد و وحدت حلقه مفقوده در جوامع اسلامي است كه نبود آن آتش افروزي هاي فراواني به دنبال داشته و مسلمانان ناخواسته و براساس نقشه هاي شوم مسلمانان وارد بازي هاي تفرقه افكنانه ايادي صهيونيسم جهاني شده اند.
جوامع غيرمسلمان و بخصوص غربي ها در پس هر اتحاد مسلمانان لرزه بر اندامشان مي افتد و هر روز براي جلوگيري از شكل گيري اين اتحاد و وحدت در كشورهاي اسلامي دست به توطئه مي زنند.
دريغا كه برخي از كشورهاي به اصطلاح مسلمان نيز با توطئه هاي آنان نيز همراهي مي كنند و آنطور كه مي بينيم در اغلب كشورهاي اسلامي شاهد ناآرامي، جنگ و خشونت هستيم تا چهره اي خشن از دين مبين اسلام و پيروان آن نشان دهند.
مسلمانان براي رهايي ملت هاي مسلمان دربند در چنگال دشمنان بايد بيشتر متحد باشند و تا آزاد كردن اين سرزمين ها از پاي ننشينند و قدرت اتحاد و انسجام خود را در اين موضوع به دنيا نشان دهند.
جمعيت بيش از يك ميليارد نفري مسلمانان در دنيا با قدرت مي توانند اين دين بزرگ خداوند را در همه عالم ساري و جاري سازند و به دشمنان نشان دهند كه مسلمان پيرو هر فرقه و مذهبي در اصول و اساس دين با هم متحد و مشترك هستند و هيچ اختلافي با هم ندارند.
وحدت هرچه بيشتر مسلمانان اجازه تعدي و تجاوز به پيروان اين دين الهي را در هيچ جا نمي دهد و ديگر امثال صهيونيست ها نمي توانند با گستاخي به كشتار و نسل كشي فلسطينيان مظلوم بپردازند.
آنچه كه در قرن معاصر دشمنان اسلام را در راستاي پياده كردن اهداف شوم خود گستاخ تر كرده، اختلاف و تفرقه ميان مسلمانان است، اختلافي كه خود غربي ها آن را به وجود آوردند و هر روز نيز بر آن دامن مي زنند.
بي بصيرتي و جهل برخي از كشورهاي اسلامي نيز پشتوانه خوبي براي كشورهاي غربي در راستاي رسيدن به اهدافشان است.
بيداري اسلامي براي مقابله با پيشروي اسلام در دنيا نياز ضروري است كه همه كشورهاي اسلامي براي آن تلاش كنند و نگذارند دشمنان اسلام، مانع از فراگير شدن هرچه بيشتر اين دين الهي شوند.
ملت هاي مسلمانان در حالي يكي از باشكوه ترين اعياد اسلامي را جشن گرفتند و در صفوف به هم پيوسته نماز عيد ايستادند كه دشمنان در پي كمرنگ كردن اين صفوف بودند.
**خبرنگار ايرنا
۰ نفر