۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳
کد خبر: 82949925
T T
۰ نفر
مصاف یزدانی با تیلور آمریكایی در بوداپست مجارستان

تهران - ایرنا - نفرات اصلی تیم ملی كشتی آزاد آمریكا برای حضور در پیكارهای جهانی سال 2018 بوداپست مشخص شدند كه در این میان مصاف احتمالی «حسن یزدانی» با «دیوید تیلور» آمریكایی می تواند، مبارزه ای دیدنی و انتقامی باشد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در ادامه رقابت های انتخابی تیم كشتی آزاد آمریكا برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان، توماس گیلمان در وزن 57 كیلوگرم، لوگان استیبر در وزن 65 كیلوگرم، جیمز گرین در وزن 70 كیلوگرم، جردن باروز در وزن 74 كیلوگرم، كایل داك در وزن 79 كیلوگرم، دیوید تیلور در وزن 86 كیلوگرم و كایل اسنایدر در وزن 97 كیلوگرم با پیروزی در رقابت های انتخابی برای حضور در پیكارهای جهانی سال 2018 بوداپست مجارستان انتخاب شدند.
تیلور یكی از كشتی گیران با سابقه و با تجربه تیم ملی كشتی آزاد آمریكا برای نخستین مرتبه موفق به كسب دوبنده تیم ملی كشتی آزاد آمریكا در پیكارهای جهانی شده است.
او طی سال های گذشته همواره زیر سایه «جی دن كاكس» دارنده مدال برنز جهان و المپیك قرار داشت.
تیلور كه مدال طلای رقابت های قهرمانی پان آمریكن را در كارنامه دارد در رقابت های بین المللی جام یاریگین روسیه نیز اول شد.
اما نام تیلور از آن جهت برای كشتی دوستان ایرانی جذابیت دارد كه او در فینال جام جهانی سال 2017 كه در كرمانشاه برگزار شد، توانست یزدانی را مغلوب خود سازد و از هر فرصتی نیز برای كری خوانی، برای حریفان جهانی خود همچون یزدانی استفاده می كند.
به هر حال تقابل احتمالی یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیك با این كشتی گیر پرقدرت و قلدر آمریكایی در رقابت های جهانی سال 2018بوداپست مجارستان، می تواند از جذابیت های زیادی برای ایرانیان برخوردار باشد و به طور حتم مصاف انتقامی خواهد بود.
البته تیلور در رقابت های جام باشگاه های جهان در سال 2017 به همراه تیم كشتی تایتان مركوری آمریكا در تهران نیز حضور یافته بود كه در مسابقه مقابل ایزی پاپپ كاشان و برابر علیرضا كریمی نیز به پیروزی رسید.
این كشتی گیر آمریكایی پیش از این و در رقابت های جوانان جهان در سال 2007 برابر حسن رحیمی، مغلوب شده بود.
رقابت های كشتی قهرمانی جهان در سال 2018 روزهای 28 مهر تا 6 آبان ماه امسال در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
ورزشی**1067**1584
۰ نفر