۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۸
کد خبر: 82950530
T T
۰ نفر

تيم فولاد خوزستان در شهركرد اردو زد

۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۸
کد خبر: 82950530
تيم فولاد خوزستان در شهركرد اردو زد

شهركرد- ايرنا- تيم فوتبال ليگ برتري فولاد خوزستان اردوي آمادگي خود را در مركز چهارمحال و بختياري از روز شنبه برپا كرد.

به گزارش ايرنا، تيم فولاد خوزستان براي حضور در ليگ جديد اردوي آمادگي خود را در شهركرد زير نظر كادر فني به مدت 10 روز برپا كرده است.
تيم فوتبال فولاد خوزستان در اين اردو كه زير نظر مربي بدنساز خارجي انجام مي شود، نخستين ديدار تداركاتي فصل خود مقابل منتخب فوتبال شهركرد برگزار خواهد كرد.
شاگردان سيد سيروس پورموسوي روند آماده سازي خود را با انجام تمرينات بدنسازي و زير نظر يك مربي بدنساز خارجي دنبال مي كنند و براساس برنامه اين مربي تمرينات هوازي و قدرتي را انجام مي دهد.
فولادمردان خوزستاني 6 تيرماه به مصاف تيم فوتبال منتخب شهركرد مي روند و پس از آن راهي اهواز خواهند شد تا پس از يك استراحت كوتاه مدت براي شركت در يك اردوي 11 روزه عازم تهران شوند.
بازيكنان جديد تيم فولاد خوزستان از جمله شاهين شفيعي و عارف آغاسي در تمرينات شهركرد هنوز حضور ندارند و گفته مي شود در روزهاي آينده به اين تمرينات در شهركرد محلق مي شوند.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري به دليل ارتفاع دو هزار متري از سطح دريا يكي از امكان مهم براي برپايي اردوهاي پيش از فصل ليگ برتري است و در يك دهه اخير 12 تيم ليگ برتري اردوهاي آمادگي خود را در استان برگزار كرده اند.
نخستين بار در تاريخ فوتبال ايران، مرحوم پرويز دهداري سرمربي سابق تيم ملي و مردم اخلاق ورزش كشور، خواستار برپايي اردوي تيم ملي در شهركرد شد كه در آن زمان سرپرست تيم با اين درخواست دهداري موافق نكرد و اين اردو در خارج از كشور برگزار شد.
2097