۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۶
کد خبر: 82951329
T T
۰ نفر

2 كيلوگرم هروئين در خراسان شمالي كشف شد

۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۶
کد خبر: 82951329
2 كيلوگرم هروئين در خراسان شمالي كشف شد

بجنورد- ايرنا- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي گفت: 2 كيلوگرم مواد مخدر صنعتي از نوع هروئين در شهرستان اسفراين كشف شد.

سرهنگ محمد غلامي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: بر اساس دريافت گزارش مبني بر اينكه افرادي در زمينه انتقال مقدار قابل توجهي مواد مخدر صنعتي از نوع هروئين به استان فعاليت دارند، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي افزود: پليس موفق به شناسايي متهمان شد و ماموران در اقدام غافلگيرانه آنان را در حال انتقال مواد مخدر، دستگير كرد.
وي اظهار داشت: در بازرسي از خودروي متهمان، 2 كيلوگرم مواد مخدر صنعتي از نوع هروئين كشف و 2 سوداگر مرگ دستگير شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي با بيان اينكه متهمان براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند گفت: پليس به هيچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادي كه سلامت جامعه را به مخاطره مي اندازند نمي دهد.
بر اساس اين گزارش روز شنبه هم بيش از پنج كيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين در شهرستان بجنورد كشف شد و در اين زمينه 2 نفر دستگير شدند.
سرهنگ غلامي خاطرنشان كرد: متهمان اقدام به آتش زدن مواد مخدر در داخل خودرو كردند كه منجر به آتش سوزي خودرو و نيز آسيب ديدن خود شد.
وي با بيان اينكه ماموران با استفاده از كپسول آتش نشاني متهمان را نجات دادند افزود: 2 متهم در اين حادثه آتش سوزي دچار مصدوميت شدند كه يكي از آنان به علت شدت جراحت، براي ادامه درمان به مشهد اعزام شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي خاطرنشان كرد: جراحت ديگر متهم به صورت سطحي بود كه در بيمارستان مورد مداوا قرار گرفته است.
7185/6042