۶ تیر ۱۳۹۷، ۸:۳۸
کد خبر: 82954237
T T
۰ نفر

850 ميليون ريال كالاي قاچاق در نقده كشف شد

۶ تیر ۱۳۹۷، ۸:۳۸
کد خبر: 82954237
850 ميليون ريال كالاي قاچاق در نقده كشف شد

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي نقده گفت: 850 ميليون ريال كالاي قاچاق در اين شهرستان كشف شد و 2 نفر متهم نيز در اين زمينه دستگير شدند.

سرهنگ رسول موذني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مهاباد به اروميه به يك دستگاه اتوبوس مسافربري مشكوك شدند و در بازرسي از آن 593 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، 372 ثوب البسه قاچاق خارجي و 28 طاقه پارچه خارجي قاچاق را كشف و ضبط كردند.
وي با تاكيد بر اينكه كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي كشف شده را 400 ميليون ريال برآورد كردند، ادامه داد: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و يك دستگاه اتوبوس توقيف شد.
وي اضافه كرد: ماموران انتظامي اين شهرستان از يك دستگاه اتوبوس ديگر عبوري در اين مسير نيز مقدار يكهزار و 416 عدد ابزارآلات و چهار حلقه لاستيك قاچاق خودرو را كشف و ضبط كردند.
فرمانده انتظامي نقده گفت: كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي كشف شده از اين اتوبوس را 450 ميليون ريال برآورد كردند.
سرهنگ موذني افزود: در اين رابطه نيز يك نفر متهم دستگير و يك دستگاه اتوبوس توقيف شد.
وي اضافه كرد: متهمان هز 2 اتوبوس پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بداخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/3072