۶ تیر ۱۳۹۷، ۹:۰۳
کد خبر: 82954280
T T
۰ نفر

جوان كرماني در چاه 20 متري سقوط كرد

۶ تیر ۱۳۹۷، ۹:۰۳
کد خبر: 82954280
جوان كرماني در چاه 20 متري سقوط كرد

كرمان - ايرنا - مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان گفت: جوان 19 ساله در بلوار جمهوري اسلامي اين شهر به درون چاه 20 متري سقوط كرد و بدليل شدت جراحات وارده به بيمارستان منتقل شد.

علي عسكري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه شامگاه سه شنبه اتفاق افتاد لذا بلافاصله 2 تيم امداد و نجات اين سازمان در محل حادثه حضور يافته و جوان حادثه ديده را كه به شدت مصدوم شده بود از چاه خارج كردند.
وي اظهار داشت: تيم هاي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان در ساعت 18 عصر روز چهارشنبه از اين حادثه مطلع شدند.
**يك خودرو درون گودبرداري ساختمان سقوط كرد
وي گفت: آتش نشانان طي تماس تلفني ساعت 14 و 38 دقيقه امروز با سامانه 125 اين سازمان از سقوط يك دستگاه خودرو پژو 405 به داخل گودبرداري پروژه ساختماني واقع در شهرك خواجوي كرماني مطلع شدند.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان افزود: بلافاصله 2 تيم تخصصي امداد و نجات از 2 ايستگاه آتش نشاني به محل اين حادثه اعزام شدند.
وي عنوان كرد: با توجه به محبوس شدن سرنشين خودروي سقوط كرده به داخل گودبرداري ساختمان، مصدوم محبوس در خودرو توسط آتش نشان نجات يافت و با اقدامات تخصصي اين مصدوم از محوطه گود برداري خارج شد.
وي گفت: اين مصدوم به علت شدت جراحات و مصدوميت شديد به بيمارستان منتقل شد.
عسكري همچنين از كارفرمايان و مجريان پروژه هاي ساختماني خواست نكات ايمني مربوط به محوطه كارگاه هاي ساختماني را رعايت كنند و اقدامات لازم تامين ايمني گودبرداري براي حفاظت از عابران و شهروندان انجام شود.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان داراي 10 ايستگاه در اين شهر است كه وظيفه امداد و نجات و اطفاي حريق را برعهده دارند.
7420