۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷
کد خبر: 82960230
T T
۰ نفر
جام وحدت و دوستی ارومیه نمایش قدرت كاراته در جهان است

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون جهانی كاراته گفت: برگزاری مسابقات كاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی شهر ارومیه قدرت این رشته را در سطح جهان به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ' آنتونیو اسپینوز' با صدور پیامی به برگزاری چهار دوره از این مسابقات به میزبانی شهر ارومیه اشاره كرد و افزود: بی شك برای پیشرفت كاراته در سراسر دنیا دستیابی به جایگاه های جدید همچنان ادامه دارد و بزرگ شدن مسابقات كاراته همانند د‌ژی برای پیشرفت و قدرت بیشتر این رشته ورزشی است.
وی گفت: رویدادهایی نظیر چهاردمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی كه در شهر ارومیه (جمهوری اسلامی ایران) از 17 الی 19 آگوست برگزار می شود، فقط باعث پیشرفت سیر تكاملی نیست بلكه سبب پیشرفت رقابتی ورزشكاران می شود و برای انتقال ارزش و حقیقت كاراته بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: اینجانب اطمینان دارم ارزش هایی همچون احترام، سنت و تواضع و فروتنی در این رویداد به نمایش گذاشته می شود و می دانم ما می توانیم بازیكنان در حد كلاس بالای جهانی را به این مسابقه بفرستیم.
اسپینوز گفت: من از این فرصت استفاده می كنم تا به فدراسیون كاراته جمهوری اسلامی ایران و رییس فدراسیون «محمد صادق فرجی» برای تلاش های سخت در برگزاری سالانه و منظم این رویداد مهم و همچنین حمایت شان از پیشرفت كاراته تبریك بگویم.
به گزارش ایرنا برگزاری رقابت های بین المللی كاراته جام صلح و دوستی ارومیه با حضور بیش از 15 تیم خارجی و داخلی در سالن 6 هزار نفری ارومیه از مهمترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی است كه پنجمین دوره آن مرداد سال جاری برگزار می شود.
7156/3072