۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 82960896
T T
۰ نفر
نمايشگاه بين‌المللي صنعت ساختمان در شيراز گشايش يافت

شيراز- ايرنا- بيستمين نمايشگاه بين المللي و تخصصي صنعت ساختمان با حضور توليدكنندگان و فعالان برتر اين صنعت در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي فارس در شيراز گشايش يافت.

به گزارش ايرنا مدير عامل شركت نمايشگاه هاي بين‌المللي فارس، عصر سه شنبه در آيين افتتاح اين نمايشگاه اعلام كرد: نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان با همكاري انجمن انبوه سازان مسكن و ساختمان فارس در سه سالن حافظ، بهار و نرگس با مساحت تقريبي 10هزار متر مربع برگزار شده است.
سيد مجمود موسوي افزود: در اين نمايشگاه 103شركت از سراسر كشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان و نمايندگان محصولاتي از كشورهاي ايتاليا، چين و روسيه در قالب 300 غرفه، جديدترين محصولات و خدمات خود را در زمينه هاي توليد انواع لوله و اتصالات، شيرآلات، بتن هاي آماده و نيمه آماده، آسانسور، تيرچه و بلوك، فوم، سيستم هاي تاسيساتي، كليد و پريز ارايه كرده اند.
به گفته وي، ميزان مشاركت فعالان و توليدكنندگان حوزه صنعت ساختمان استان فارس در اين نمايشگاه 47 درصد است.
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان فارس بيان كرد: نمايشگاه صنعت ساختمان، تاثير بسزايي بر معرفي توليدات، فروش، جذب مشتري، افزايش حجم مبادلات، كمك به انتخاب محصولات و خدمات ساختماني و به اشتراك گذاري تجربيات و دانش و فناوري‌هاي نوين اين صنعت دارد.
موسوي، صنعت ساختمان را يكي از صنايع خاص و حياتي كشور دانست و گفت: اين صنعت افزون بر نقش ممتازي كه در تحقق اهداف اقتصادي ايفا مي‌كند، مي‌تواند در سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي و حمايت از كالاي ايراني، صنايع و توليدات داخلي، ايجاد اشتغال، رونق بازار و همچنين فعال شدن صنايع كوچك و بزرگ بسيار تاثيرگذار باشد.
بيستمين نمايشگاه بين المللي و تخصصي صنعت ساختمان تا پانزدهم تيرماه 97 از ساعت 17 تا 22 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي فارس واقع در شهرك گلستان شيراز براي بازديد علاقه مندان برپاست.
7375 /6118