۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۶
کد خبر: 82964605
T T
۰ نفر
دو فيلم كودك و نوجوان به مرحله توليد رسيد

تهران - ايرنا - كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان با مشاركت بنياد سينمايي فارابي دو فيلم بلند سينمايي را در سال 1397 به مرحله توليد رساند.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا از اعلام روز شنبه بنياد سينمايي فارابي، محمدرضا كريمي ‌صارمي در اين باره گفت: فيلم سينمايي «ضربه فني» به كارگرداني غلامرضا رمضاني و فيلم سينمايي «دوچ» به كارگرداني امير مشهدي‌عباس آخرين مراحل پيش توليد را پشت سر گذشته‌اند و تصويربرداري آن‌ها آغاز مي‌شود.
مديركل سينمايي و تئاتر كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، با اشاره به آغاز دور جديد فعاليت كانون در حوزه سينما، گفت: دور جديد فعاليت‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در حوزه سينما و تئاتر آغاز شده است و بر اساس رسالتي كه كانون براي خود قائل است تصميم گرفته شد تا در سال 97 دو فيلم سينمايي ساخته شود.
وي ادامه داد: بعد از بررسي فيلم‌نامه‌هاي ارايه شده به كانون، با ساخت دو فيلم‌نامه موافقت شد كه توليد آن‌ها به‌زودي آغاز مي‌شود.
كريمي صارمي، خاطرنشان كرد: تهيه و توليد اين دو فيلم سينمايي از سوي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و با مشاركت بنياد سينمايي فارابي انجام مي‌شود.
فراهنگ**9246**1418
۰ نفر