۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۹:۳۱
کد خبر: 82968481
T T
۰ نفر
دانشگاه خلیج فارس و موسسه فناوری هند تفاهم نامه همكاری امضا كردند

بوشهر-ایرنا- رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهرگفت: این دانشگاه در راستای توسعه تبادلات دانشگاهی و فرهنگی درعرصه های آموزشی و پژوهشی با موسسه فناوری دهلی كشور هند تفاهم نامه همكاری امضا كرد.

به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این دو دانشگاه بر اساس این تفاهم نامه توافق كردند برای بین المللی سازی آموزش عالی در حوزه‌های مهندسی، علوم پایه و مدیریت با یكدیگر همكاری مستمر و تاثیرگذاری داشته باشند.
مصلح ادامه داد: تبادل دانشجو در مقاطع كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری، اجرای طرح های پژوهشی مشترك (ملی و بین‌المللی) و برگزاری كنفرانس ها، كارگاه‌ها و نشست های تخصصی مشترك از جمله مفاد گنجانده شده در این تفاهم نامه همكاری است.
وی یادآور شد: تبادل اطلاعات در برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، اجرای دوره‌های كوتاه مدت آموزشی و دعوت از اعضای هیات علمی برای شركت در دوره‌ها، تبادل اعضای هیات علمی و دانشجو با هدف آموزشی پژوهشی برای مدت محدود از دیگر بندهای توافقنامه دانشگاه خلیج فارس با موسسه فناوری دهلی كشور هند است.
دانشگاه خلیج فارس با حدود هفت هزار دانشجو در 29 رشته كارشناسی، 48 رشته كارشناسی ارشد و 13 رشته دكترا، جهت گیری خود را در حوزه كار آفرینی قرار داده و این دانشگاه از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه كار آفرین انتخاب شده است.
7212/6047