۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82974423
T T
۰ نفر

هزاران فلسطيني عليه معامله قرن تظاهرات كردند

۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82974423
هزاران فلسطيني عليه معامله قرن تظاهرات كردند

تهران - ايرنا - هزاران فلسطيني در 'نابلس' در كرانه باختري با حمل پرچم هاي فلسطين و پلاكاردهايي، عليه 'معامله قرن' تظاهرات كردند.

به گزارش پايگاه خبري 'عربي 21 ' هزاران فلسطيني ديشب (سه شنبه شب)، در نابلس در شمال كرانه باختري عليه معامله قرن و حمايت از مواضع رهبران فلسطين در مقابله با اين طرح، تظاهرات كردند.
'اكرم الرجوب' استاندار نابلس با شركت در تظاهرات در سخناني تاكيد كرد كه فلسطيني ها همگي با معامله قرن مخالف بوده و با هر توطئه اي كه مانع رسيدن فلسطينيها به حقوقشان باشد، مقابله خواهند كرد.
وي افزود: مردم و رهبران فلسطين در دفاع از حقوق مسلم خود، عقب نشيني نمي كنند.
دولت آمريكا به بهانه صلح ميان فلسطيني ها و صهيونيستها در پي اجراي طرحي به نام معامله قرن و اجبار فلسطين به دادن امتيازهاي هاي ظالمانه از جمله به رسميت شناختن قدس به پايتختي رژيم اشغالگر است.
مقامات فلسطيني معتقدند كه واشنگتن درصدد است با تحميل راه حل سياسي خود، در نوار غزه دولت تشكيل داده، خودمختاري محدودي در كرانه باختري اعلام و اسرائيل كنترل شرق وغرب شهر قدس را به دست بگيرد.
اين طرح شامل انضمام شهر قدس به رژيم صهيونيستي و نابودي كامل حق بازگشت آوارگان فلسطيني و انضمام شهرك هاي موجود در كرانه باختري به سرزمينهاي اشغالي مي شود.

** رزمايش نظامي رژيم صهيونيستي در بنر السبع
به رغم تداوم برگزاري رزمايش نظامي ارتش رژيم صهيونيستي در صحراي 'نقب'، نظاميان اين رژيم امروز (چهارشنبه) رزمايش ديگري را در منطقه 'بئر السبع' در نزديكي 'اوفكيم' آغاز كرد.
استقرار تجهيزات نظامي و به صدا درآوردن آژير خطر براي آمادگي صهيونيستها از جمله برنامه هاي رزمايش نظاميان اين رژيم است.
سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي در اين ارتباط ادعا كرد: اين رزمايش ها در راستاي طرح رزمايش نظامي سال 2018 از قبل برنامه ريزي شده بود.

** اهانت شهرك نشينان صهيونيست به خانواده شهدا
شهرك نشينان صهيونيست ديشب با اهانت به خانواده شهدايي كه اجساد آنها نزد دادگاه نظامي رژيم اشغالگر در شهر قدس اشغالي توقيف شده، آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
منابع محلي اين امر را تاييد كردند.
نظاميان صهيونيستي همچنين صبح امروز با يورش به مناطقي در كرانه باختري و بازرسي خانه به خانه، 17 فلسطيني را دستگير كردند.
خاورم** 1453**1651