۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۰
کد خبر: 82974574
T T
۰ نفر
روزنامه قطري: الاهلي ستون اصلي تيم كي روش را شكار كرد

تهران-ايرنا- روزنامه «استاد الدوحه» نوشت: الاهلي قطر با جذب «اميد ابراهيمي» هافبك تيم ملي فوتبال ايران، ستون اصلي تيم كارلوس كي روش را شكار كرده است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از اين روزنامه قطري، باشگاه الاهلي پس از جذب «محسن متولي» از مراكش، «دي‌يونگ» از هلند و «ياسين الشيخاوي» از تونس، با عقد قرارداد ابراهيمي فهرست بازيكنان خارجي خود را تكميل كرد.
روزنامه قطري اضافه كرد كه ابراهيمي در واقع ستون اصلي تيم كي روش مربي پرتغالي اين تيم محسوب مي شود كه سرمربي تيم ايران در سه مسابقه جام جهاني 2018 به او تكيه داشت و او را به ميدان فرستاد . اين بازيكن در ميانه ميدان و نيز انجام حملات بسيار موثر است.
استاد الدوحه نوشت كه الاهلي انتظار دارد كه ابراهيمي (30 ساله) يك نقطه قوي در مركز تيم الاهلي باشد؛ به خصوص اينكه وي تجارب بسياري در فصل هاي گذشته در تيم ملي ايران و نيز باشگاه سپاهان و باشگاه استقلال كسب كرده است.
ملي پوش فصل گذشته باشگاه استقلال تهران با قرارداد يك ساله تير ماه امسال به الاهلي قطر منتقل شد.
**الغرافه به طارمي فرصت داد تا نفسي تازه كند
اين روزنامه درباره مهدي طارمي و غيبت او در اردوي اين تيم در هلند نوشت: تيم الغرافه در فصل جديد بسيار به طارمي اميد دارد و پس از بازي هاي نفس گير جام جهاني به وي فرصتي داده تا نفسي تازه كند و به همين دليل در اردوي هلند حضور ندارد و به اردوي اين تيم در شهر صلاله عمان مي پيوندد.
روزنامه الوطن قطر نوشت كه تيم هاي الغرافه و الاهلي قطر روز سه شنبه با دو ملي پوش ايراني خود عازم اردوي يك هفته اي در شهر صلاله عمان شده اند.
يكي از مسئولان باشگاه الغرافه درباره غيبت مهدي طارمي در اردوي هلند گفته بود كه اين بازيكن ايراني به اردوي الغرافه در عمان مي‌پيوندد.
خاورم**9366**1584